Slap- ouwe- hoeren.

Ik moet een stukje schrijven, maar waarover.

Moet van wie?

 Van mezelf , en waarom al sla je me dood.

Misschien omdat ik zo’n typje ben  als die A zegt ook B zegt.

Oké, je  bent deze site begonnen dus moet er ook het beste van maken.

In ieder geval proberen,maar ik ben geen schrijfster, meer een type van de korte comments.

En als ik dan al die andere geweldige blogs lees  en me bedenkt dat ik dan ook moet schrijven staat het zweet al in mijn bilspleet.

AAAAAAAHHHHHHH ik kan dit niet.

(Slap)ouwe hoeren kan ik de hele dag door ik ben niet voor niks kapster.

Wauw het lijkt zo waar wel een heel stuk met al die letters.

Publiceer dan maar.  

10 Reacties op “Slap- ouwe- hoeren.

  1. Kappers en kapster staan toch bekend dat ze onwijs kunnen slap ouwe hoeren ? Dus waar wacht je op ! Gaan met die banaan en laat wat zien.

  2. Zo gaat ie goed! Bij de weg: Je staat inmiddels in mijn blogroll, zowaar ónder Boilingpoints, náh..is dát geen eer?? 😛

  3. Voor je ’t weet, heb je alweer zo’n 100 woorden neergeplempt…. gaat vanzelf!
    Je staat inmiddels gelinkt op Kookpunten.

  4. De eer van MADBELLO moet je verdienen, maar je staat ook bij mijn in de lange blogrollll 🙂

  5. Ik kan ook echt niet schrijven het is meer voor de onzin 😀 link staat

  6. Oke bedankt en schrijven ga ik ook niet proberen ik gooi er gewoon een paar hersenspinsel’s op.

    Groetjes Chantal.

  7. @madbello: ik als vaste bezoeker van jou site’s moet een plekje verdienen?
    Oke dan.

    Groetjes Chantal.

  8. WOW wat een tekst! 🙂
    Ik ga je ff terug linken, super dat je een log hebt..!!

  9. Bedankt maar kan het aan jou niet tippen.

    Groetjes Chantal.

  10. Kapsters hebben natuurlijk vrij op maandag 😀

Geef een reactie

