24/7

ah-2.jpgKen je dat , ben je op een feestje en een voor jou onbekend persoon probeert sociaal te doen.Nou ben ik niet zo sociaal omdat ik al de hele dag al sociaal moet zijn dan ben ik het ook wel eens zat dat onzinnige ge-ouwe-hoer.Na het voorstellen komt altijd die vraag van goh wat doe jij in het dagelijks leven.En in het begin zo blond als ik was gaf ik daar eerlijk antwoord op “kapster”.Mensen gaan dan gelijk aan hun haar zitten en vertellen dan het niet goed zit en  ze eigenlijk naar de kapper hadden gemoeten.WHAT THE FUCK??????Lekker belangrijk denk je dat ik op mijn vrije avond nog ook nog maar enige interesse heb in iemand haar.Ik heb de hele dag al met mijn handen in het haar gezeten , en je gaat toch ook niet tegen een secretaresse hele avond zitten ouwe-hoeren over een briefdie je vanmiddag getypt hebt.Laat ons kapsters dan ook met rust alsof wij 24/7 met haar bezig zijn doe even normaal.Maar de oplossing is heel simpel als er nu gevraagd word waar ik mijn eurootjes verdien is mijn antwoord “ik werk bij AH achter de kassa”.Verder willen ze dan niks weten, zielig voor de dames die bij Ah werken die kunnen dan nooit hun verhaal kwijt.

6 Reacties op “24/7

  1. Daar zoeken waarschijnlijk ook hun troost knuffelen is goed voor de innerlijke ziel.

    Groetjes Chantal.

  2. Mijn haar zit ook niet zo goed vandaag, hahahah
    Thanks voor de support en een fijn weekend verder! 😉

  3. Gelukkig heb ik geen webcam want je wil mijn haar nu ook niet zien.

    Groetjes Chantal.

Geef een reactie

