Kosteloos hoertje of echt liefde?

lexa.jpgAl hoewel ik mezelf niet als moeders mooiste betitel, en niet een geweldig zelfbeeld heb,  had ik zo iets van ik wil wel eens weten of ik nog een beetje in de markt ligt.Dus aangemeld bij zo’n datingsite.Nou dames meld je maar aan en je waant jezelf als Godin van Nederland.Mijn mailbox kon alle reactie’s niet aan.Nou was het wel zomer en misschien een beetje pik- staanderig –weer.Maar wel goed voor je zelfvertrouwen of zijn mannen niet meer kieskeurig tegenwoordig.Want dat is natuurlijk de andere kant en zijn ze gewoon opzoek naar een kosteloos hoertje.

Wat het antwoord is weet ik niet ,maar ik voelde me wel goed die dag en na twee dagen was ik het al zat, al die kwijlende mailtjes en heb me maar snel afgemeld.

En me maar vergrepen aan mijn eigen God. 

3 Reacties op “Kosteloos hoertje of echt liefde?

  1. Het lijkt vaak allemaal zo mooi en perfect op het internet ook de karakters, ze kunnen veel te lang nadenken voor ze reageren 😀

    Maar niets voor mij datingsites

  2. @Patrick:voor mij ook niet hoor ze zien er allemaal goddelijk uit ,maar uiteindelijk zijn het grijze muizen.

    Groetjes Chantal.

  3. Daar kan ik wel over praten. Niet zo heel lang geleden ben ik namelijk ruim een jaar lid geweest van Lexa Na dat ik ruim een jaar gescheiden was en op het netjes te zeggen : Ik ben wel aan mijn trekken gekomen en uiteindelijk is het niemand gewoorden die op die Lexa stond, maar dat inschrijf geld : Dat heb je in een keer eruit .

Geef een reactie

