WordPress.com Blogs of the Day

wpblog.jpgNieuwsgierig als ik ben, en dat ben ik kijk even op mijn blog statistieken en wat blijkt ze hebben mij erop gezet samen met een van  mijn favorieten de Heer Boilingpoints.

Ik ben best trots, of is deze site alleen voor de kneuzen onder ons?

Kijk maar…….

7 Reacties op “WordPress.com Blogs of the Day

  1. Ik heb je zien staan! En mezelf óók :-D, maarre…mijn kookpuntje? Ik heb em niet kunnen traceren hoor…

  2. Ah jah…ik heb em gevonden.. Ik keek bij top posts, bij top blogs staat ie wel…uiteraard!

  3. Ik sta er *loopt naast schoen* regelmatig tussen. Heeft met het aantal pageviews te maken. Hoe meer bezoekers, hoe hoger je in de lijst voorkomt… En bedankt veur het doorlinken.

  4. @boilingpoints:graag gedaan maar ik zak in plaats met de minuut.

    Groetjes Chantal.

  5. @ Chantal : Je krijgt wat je verdient ! 😉

  6. @patrick: ik doe mijn best.

    Groetjes Chantal.

Geef een reactie

