Genieten………

schommel.jpgZou jij niet weer eens kind willen zijn ? Lekker vertoetelt worden heel de dag lekker doen waar je zin in hebt, spelen of knuttelen of lekker hangen op de bank voor de TV. Waarom waarderen we dat pas op het moment dat het bijna niet meer kan. Want er is altijd wel die was of die boodschappen  of toch weer die klote stofzuiger. Maar ja kind zijn is ook niet altijd alles (lees mijn vorige item) en dan moet je weer mee boodschappen doen en moet je je kamer opruimen. Wat is nou de ideale situatie? Die is er bijna nooit want we willen meestal wat we niet hebben , en vergeten te kijken naar het HIER en NU , en NU zit ik achter mijn PC en heb het eigenlijk best naar mijn zin. 

3 Reacties op “Genieten………

  1. Als ik eerlijk mag zijn : moet er niet aan denken om mijn jeugd over te doen, weer naar school en laat staan dat je moet eten wat je moeder voorschotelt. Maar aan de andere kant als ik het over mocht doen met wat ik nu wist : Dan zou ik toch dan maar een gokje wagen.

  2. Ik vermaak me ook goed achter de pc, vandaar dat de rest zo’n bende is 😀

  3. Chantal! je bent lekker bezig!
    On-topic: ik denk best vaak aan mijn kindertijd: crossen op m’n skelter, pijltjes schieten, gerold van de Neckermann, besjes schieten, ravotten, bang om naar huis te gaan omdat de lantaarns al branden… dat soort werk.Ik kan het helaas nooit meer over doen.

Geef een reactie

