Joepie de masseuse komt morgen.

images-3.jpgEen keer in de maand komt de masseuse met haar stoel en als kapster is dat erg lekker, want wij staan vaak boven onze macht te werken, die spieren gaan dan op een gegeven moment in protest. Onder werktijd snel even  tussen door, en dan ben je 15 minuten even van de wereld . En als je klaar ben, ja hoor de volgende klant zit al weer voor je klaar. Die word dan ook in hogere sferen geknipt want dan zijn we weer totaal verlost van alle knopen  en verkrampingen. En nu zul je wel denken van word Chantal thuis nooit gemasseerd ja zeker wel. Maar de masseuse hoef ik niet in natura te betalen.

5 Reacties op “Joepie de masseuse komt morgen.

  1. Ik zou nu ook best een massage kunnen gebruiken…Ik zit al bijna de hele dag achter de pc… 😉

  2. @Jager:dat is geen straf toch, fijn weekend.

    Groetjes Chantal. 😉

  3. Is dat zo erg om in natura betaald te worden ??? Ik lijkt mijn heerlijk om alles in natura te betalen en betaald krijgen, zo lang ze ook losse flodders aannemen 🙂

  4. Ik doe altijd mijn eigen haar, maar krijg nooit een massage kado 😦

  5. @madbello:ik heb geen problemen met in natura betalen ,maar dat doe ik niet bij iedereen.

    @michel:als je je eigen haar doet moet je jezelf gewoon een massage kado geven ,ik weet nog wel een lekkere thaise.

    Groetjes Chantal.

Geef een reactie

