Fuck!!!!!!

boos.jpgEr is geen ander woord voor ,zoals ik gisteren al melde zou de masseuse komen vandaag. Wat blijkt ze heeft een hernia!!!! Het was ook nog rete druk dus echt wel verdient zo’n massage. En wat moet ik nu. Dus toch maar mijn lieve mannetje even verleiden.  En gelijk een fles massage olie in zijn handen stoppen zou hij de hint begrijpen ik denk het wel. En anders fluister ik het wel in zijn oor.

7 Reacties op “Fuck!!!!!!

  1. Dank je voor je bezoek aan mijn weblog, ik ga je eens een tijdje volgen….. ik lees vooral door de week weblogs, dus maandag kom ik zeker langs.

  2. @chantal:Je heb een leuke log ik heb je ook even gelinkt.

    Groetjes Chantal.

  3. nou ik hoop voor je dat hij het door heeft 😀

  4. @patrick:wij vrouwen weten wel hoe wij een man iets duidelijk moeten maken.

    Groetjes Chantal.

  5. Twee Chantals ??? Het moet niet gekker worden, een was al genoeg. En ? Hoe was je massage gisteren ???

  6. @madbello:Kort maar krachtig alle spieren zijn weer los.

    Groetjes Chantal.

  7. Nou sorry kort maar krachtig is niet voldoende Chantal (die fles is opgegaan het mannentje kennende)

Geef een reactie

