Kost liefde veel?

lief.jpgOké dames en heren nog een week dan is het zover de dag van de liefde. Alsof je de rest van het jaar niet laat blijken dat je van elkaar houd. De commercie speelt er handig op in en TNT moet zijn jaar cijfers opkrikken geloof ik. Maar goed er zijn altijd mannen die één keer per jaar groots uitpakken en zich weer even herinneren dat ze toch wel heel blij zijn met hun vrouwtje. Jammer dat ze het dan op die dag doen en niet gewoon spontaan.  Maar het mooiste voor mij blijft gewoon een handgeschreven brief waarin  “mijn god” zijn liefde voor mij omschrijft , en het beste voor je relatie.  

     

11 Reacties op “Kost liefde veel?

  1. Is dat een stille hint ???

  2. @madbello:als iemand laat weten dat die van je houd is altijd leuk ,niet dames.

    Groetjes Chantal.

  3. Ach.. In principe hou ik niet zo van commercie, maar deze dag besteed ik wel speciale aandacht aan mijn babe.En des-avonds verblijd ik haar met 23 centimeter een kleine verrassing…
    Off-topic; welkom bij de Stichting blogverslaafden. Je hoort erbij!

  4. Het is voor een onbekende liefde valentijn

  5. ik vind dit altijd heel commerciele dagen en doe er niet specifiek aan…..

  6. Jouw god? hahha, ik doe niet aan die commerciele onzin mee, ik geef af en toe een bloemetje enzo 😉

  7. De dag van de liefde? Voor mij is het al bijna twee jaar élke dag de dag van de liefde… Ik word daarom ook nagenoeg dagelijks verblijd met 23 centimeter kleine verrassinkjes… Lucky me 😉

  8. Ach het is niet alleen valentijnsdag waar handig op ingesprongen wordt, al die feestdagen zijn wat dat aangaat het zelfde.
    En liefde uiten is het mooist als het niet met materiële zaken gepaard gaat is mijn menig.
    Een lief woord, een kus…dát is wat telt 😉

    Fijn weekend Chantal!

  9. Schande Schande dat ik er door Mike moet op worden gewezen dat ik nog niks van me heb laten horen op Joydonna !!!!!! Nou hierrrrrrrr komt het dan LIEFJE !!!!! je site is Toppie en staat bij mijn favorieten. Leuk stukje trouwens over Valentijn het klopt als een bus vrouwen bewaren brieven for Life..Nou ik zal dus flink moeten uitpakken deze Valentine (tijd geleden trouwens een brief maken voor mijn liefje ……)Bedankt Chantal !!

  10. @xan: jij ook een zalig weekend, ik moet morgen nog een dagje werken.

    @rob:graag gedaan rob, en bedank mike ook van mij voor het promoten van mijn site.

    Groetjes Chantal.

  11. Het lijkt erop dat ik de pen op papier moet gaan zetten… Eens kijken hoe goed mijn woordenschat is 🙂

Geef een reactie

