Actie reactie !!!!

wp-logo-2.jpg@boilingpoints:Bedankt voor de toelating van de club. 

@jager:Ja mijn god , ik kan hem ook anders noemen maar hij leest ook mijn site.

@patrick:ik stel me die dag ook gewoon weer opnieuw voor.

@tassie: Kijk zo hoort het nou, geluksvogel.

@madbello:als iemand laat weten dat die van je houd is altijd leuk,niet waar dames.

@chantal:ik ook niet maar de kado’s die niks kosten zijn vaak het dierbaarste.

Groetjes Chantal.  

4 Reacties op “Actie reactie !!!!

  1. Geen dank. Uw contributie wordt een dezer dagen automatisch afgeschreven.

  2. Welke dag vraag ik mezelf af

  3. @patrick:valentijns dag, maar soms ook wel op een andere dag om het spannend te houden.

    Groetjes Chantal.

  4. Ooh mijn god, hij leest dus echt mee! Nou dan moet ik toch maar eens wat zinvols schrijven, hahahah

Geef een reactie

