Trots / verslaving ?


wp.jpgWe zij nu bijna een maand verder en ik sta versteld van mezelf dat het me toch elke keer weer lukt om hier iets neer te pleuren, maar wat me nog meer verbaasde dat ik NUMMER 5 !!!! sta bij de growing blog’s  terwijl ik het gevoel heb dat ik weinig te melden heb. Trots ben ik zeker en hoop dat ik jullie de komende tijd nog meer mag vermaken met mijn hersenspinsel’s. Trouwens is er ook een instantie waar ik terecht kan om in de toekomst van deze verslaving af te komen?  Jeah ik ben over de duizend bezoekers.

11 Reacties op “Trots / verslaving ?

  1. Het werkt zeker verslavend, maar blijf het voor jezelf doen dan komt het allemaal wel goed!

  2. Bloggen is voor stijlvolle mensen! Echt cool dat je bij de Growing Blogs staat, is mij nog een keer gelukt… Ik blijf vaste bezoeker en zet je wel even tussen te links bij mij 🙂

    Groet,
    Lucas

  3. Ik log sinds januari 2003 en vind het nog altijd heel erg leuk, ik sla nauwelijks een dag over.

  4. En altijd beter dan roken.

  5. Er is nu geen weg meer terug, Chantal.. Je bent al te ver heen, net zoals ik. Voor ons is er geen hulp meer.

  6. Voor iedere verslaving is een oplossing. Al zal deze in dit geval wel drastisch worden…

  7. @mikebollo:welkom.

    Groetjes Chantal.

  8. Gaaf zelf de statistieken begin je al bij te houden, ha ha gewoon leuk!!

  9. @patrick:leuk zijn die statistieken ik ben vandaag al over de 100 bezoekers hiihihih

    Groetjes Chantal.

  10. Ik heb me die vraag ook al gesteld. Wat als ik wil stoppen met bloggen? Zou ik het kunnen?

    Misschien als ik een plaatsvervangende verslaving vind 🙂

    Proficiat met je eerste 1000 trouwens

  11. @xixarro:er is altijd wel weer ergens een nieuwe uitdaging.

    Groetjes Chantal.

Geef een reactie

