Slavische hoer en de crimineel.

hooooooo.jpgToen ik laatst met mijn mannetje op vakantie in het buitenland was en heerlijk romantische uit eten gingen liep de avond toch iets anders af als verwacht. Aangezien mijn vent zijn moedertaal nog niet is verleerd (wat trouwens erg handig is als je daar bent) en wij daar in een authentiek restaurantje lekker genoten van het heerlijke eten en ondertussen kletsten we honderd uit over de problematiek van de wereld ,Afghanistan en de omgang van heroïne en cocaïne in dit land. En aangezien ik mijn mannetjes moedertaal niet spreek ging dat natuurlijk gewoon in mijn moer’s taal begon het stel naast ons toch een beetje op hun stoel te schuiven, en op een gegeven moment kwamen we tot de conclusie dat ze toch wel erg snel weg waren. Vragend keken wij elkaar verliefd in de ogen en begonnen hard te lachen, voor hun spraken wij een vreemde taal het enige wat ze konden verstaan was heroïne en cocaïne. Omdat ik in dat land niet echt eruit zie als een van de inboorlingen was ik de Slavische hoer en mijn kerel de grote crimineel. We voelde ons echt wel gediscrimineerd ,maar hebben er gelukkig geen trauma’s aan over gehouden.     

8 Reacties op “Slavische hoer en de crimineel.

  1. Als het eten goed was, houd je de trauma’s wel uit de buurt

  2. En in welke land was dat ???

  3. @ Mike: Ik hou het op Colombia 😉

  4. Hallo, kanslozen! “Slavisch” werd er geroepen. Waren jullie in voormalig Joegoslavië?

  5. Nee jullie hebben allemaal mis, het is Italie natuurlijk.

    Groetjes Chantal.

  6. Ja, maar ho even, Chantal.. toen wisten we nog niet van je “Ik beken” log. Die kwam later. Ergens had ik wel een soort link tussen jullie. Ik dacht eigenlijk dat jullie collega’s waren geweest, aangezien Mike óók kapper is geweest. Verder hebben jullie het aardig verborgen gehouden, hetgeen resulteert in een heuse Chantal-banner op Kookpunten, onder die van Madbello.

  7. Inderdaad je man heeft een maffia look !!!!

Geef een reactie

