Bekentenis.

kleine-chantal.jpgNa mijn bekentenis van gisteren schoten mijn bezoekers aantalen omhoog, dus voor mijn site een goed item. Mensen willen dus het ware verhaal horen, maar hoever ga je daarin. Is er een grens? En wat wil ik zelf kwijt, want ik ga toch echt niet volledig mijn naakte ziel laten zien . Of toch wel want we smullen allemaal van een goed verhaal.

7 Reacties op “Bekentenis.

  1. Ik ken MB niet maar vind het wel erg leuk dat je me gelinkt hebt! Ik zal je ook ff linken.

  2. @Mignon:Thanxs.

    Groetjes Chantal.

  3. Prachtige foto ik had je gelijk herkend !!!!!

  4. Nou, ik ben benieuwd welke naakte waarheden nu allemaal nog meer op tafel komen 🙂

  5. Altijd blond geweest zie ik 😀

Geef een reactie

