Valentijn.

mond.jpg

Ik ben verwent met Valentijn ,jullie ook?

9 Reacties op “Valentijn.

  1. Ik ook, heb lekker gegeten 😉
    1 dag in het jaar dat het verklaren van je liefde echt geld kost…
    Greeetzz en een happy valentine 😉

  2. @Jager:maar het hoeft niet veel te kosten.

    Groetjes Chantal.

  3. Nope…..maar we doen eigenlijk niet echt mee aan die commerciële dagen.

  4. Hoi Chantal,
    Nop nada niks, geen valentijns kado doen we niet aan mee.
    fijne valentijns avond en leuk dat jij wel lekker verwent bent.

    Groetjes, Corina. en nog bedankt dat je mij vermeld hebt op je site, ik weet eigenlijk niet of je jezelf ook bij mij kunt toevoegen, zo ja, welkom Chantal.

  5. @Corina : dat gaat niet want ik ben wordpress.

    Groetjes Chantal.

  6. Dit heb ik voor mijn aller liefste geschreven en geplaatst :

    http://www.madbello.com/wordpress/?page_id=2863

  7. Ik ga ff bij Madbello lezen misschien weet ik dan meer:D

  8. een hele lieve kaart en dat is al wat ik wil….. verder is het pure commercie.

  9. Kom kom heren, de dames zijn de rest van het jaar al duur zat dus die ene dag maakt dan ook niet zo veel uit.

Geef een reactie

