Second Life Sex.

sex1.jpgSoms probeer je wel eens wat. Bij mij was dat second life. Zonder er pleuro’s voor te betalen eerst eens kijken wat het is. Nou jongens voor dat je door hebt hoe alles gaat ben je al een paar uur verder. Nou kijk en zo’n typje ben ik dus niet het moet duidelijk en vooral kort zijn. Dan kan je jezelf helemaal maken zoals jij denkt dat het goddelijk is, weer een paar uurtjes verder, als je naast een ander Secondlife persoon staat zie je dat je ineens twee en halve meter lijkt. Oke weer veranderen . Na een tijdje aangekomen in de Nederlandse kolonie (want in het engels kom ik iets wat dom over). Dan ga je rond kijken en kom je tot de conlusie is dit het nou? Je kan er zelfs sex hebben, waar gaat dit over moet je het kreunen dan typen???? Nou sorry hoor geef mij maar een echt lijf en sappen en van mijn eigen vent. Maar lijkt je het wat “alles” is daar mogelijk. Maar voor mij  Delete Second Life.

10 Reacties op “Second Life Sex.

  1. Alles is daar mogelijk op seksgebied? In mijn bed ook, dus waar hebben we ’t over.. Echt sap en dat proef je!

  2. Ik heb aan dit drukke leven al genoeg en mijn second life vecht ik me een ongeluk om de wereld te redden van boze chinezen en russen, hehheh 🙂

  3. Ik vind het een slechtr iets dat Second Life, mensen slaan erin door…. verliezen de realiteit.

  4. Als je al een paar uur nodig hebt om in de nederlandstalige versie te geraken is mijn goesting al lang over. Geef mij maar het normale leven.

    Mario

  5. Als ik kon kiezen, dan zou ik 100% voor het virtuele secondBlog leven gaan. Beter dan de echte wereld.

  6. Ik ga gewoon door met mijn eerste leven 😀

  7. Hee Madbello, je leeft al in een virtuele wereld, niets is wat het lijkt te zijn……
    – Via een spirituele invalshoek kom je daarachter…
    – Via een programma als ‘De leugen regeert..’ kom je daarachter
    – Via een site als bv ‘ditkannietwaarzijn.nl’kom je erachter…..enzovoort

    Kortom het maakt niet uit wat je doet: ‘virtueel leven’ of zgn ‘echt leven’ jij maakt er wat van…

    Succes

  8. Second life, wie droomt er niet van….

    Wat je nu weet en ondervonden hebt,kunnen verbeteren….

    Sorry, maar voor mij kan je met second life blijven dromen.. je zal nooit ondervinden hoe “het echte leven is”.

  9. Internet is op zich al een second live. En je stapt heel snel over naar de werkelijkheid. Ik heb al wat loggers ontmoet en ook met een iemand sex mee gehad.

    Second Live vind ik verder niet belangrijk. Ik begrijp dat het ook veel geld kan kosten. Leuk, virtuele dingen verkopen. Geniaal wie dit heeft bedacht. Oerdom wie daar intrept.

    Eens met deleten.

  10. Als er één ding vreselijk overhyped wordt, is het Second Life wel. Niks voor mij!

Geef een reactie

