Spreuk van de week.

Liefde heeft geen kans van slagen zonder lust.

                                   hart1.jpg 

      Lust heeft geen kans van slagen zonder liefde.  

11 Reacties op “Spreuk van de week.

  1. Onze lust was deze zondagmorgen weer overduidelijk aanwezig… De liefde ook, trouwens.

  2. @boilingpoints:Dan heb je een match.

    Groetjes Chantal.

  3. heb ik dus nix aant toe te voegen!!!

  4. Lust zonder liefde gaat heel makkelijk 😀

  5. @patrick;maar houd geen stand, want als er liefde om de hoek komt kijken wint die altijd,maar daar moet natuurlijk wel lust zijn.

    Groetjes Chantal.

  6. volgens mij staan liefde en lust los van elkaar

  7. Toch niet bdb… vind ik.

  8. Als ik eerlijk mag zijn ben ik met beide stellingen niet eens.

  9. Hé, niet alleen onze naam i sgelijk, ook dit thema….

  10. @chantal:als moeder,32 uur per week kapster,dochter, vrouw,huishoudster, vriendin,en blogster moet je soms een beetje schipperen.

    Groetjes Chantal.

  11. @ Madbello: dan ben je het ook met beide wél eens 😀

Geef een reactie

