Een Kilo Speed.

patriciamike3.JPGNa 14 jaar beste maatjes te zijn en alle twee “vrij gezellig”, was er een vonk nou zeg maar gerust een brand. Die na twee jaar nog steeds fikt. Mensen waren niet verbaast, wij wel. Soms moet je eerst nog wat lessen van het leven volgen om later te waarderen wat je hebt. Maar het blijf raar dat je dan net zo gek en verliefd kan zijn alsof je 16 bent.Zoals een theezakje in de koffie en een energie van een kilo speed. En nu na alweer twee jaar tovert hij nog steeds een glimlach op mijn gezicht en laat nog steeds mijn ogen stralen. He lekker ding ik hou van jou.

11 Reacties op “Een Kilo Speed.

  1. Liefde is van alle leeftijden en altijd heerlijk.

  2. Zelf 65+ers kunnen zich jong voelen als ze de liefde voelen. Het is zo’n krachtig iets…

  3. Dat zegt wel iets een kilo speed

  4. Van een tiende deel van een gram ging ik al achter uit lopen, laat staan een gram : Dat overleef je niet en laat staan een kilo : Je valt uit elkaar om vervolgens weg te smelten en op zijn minst tegen een muur aan te rennen om de snelheid van je gedachtes te remmen.

  5. Koffie met een theezakje lijkt me niet echt lekker maar klinkt wel lief 😉

  6. 🙂 Heerlijk hoor – die liefde!

    (ps: blijft een super lay-out dit. Zal ik ook weer terugswitchen?? Ach.. komt vanzelf weer)

  7. Dat klinkt goed! Geniet ervan ;-p

  8. Pffff, een kilo? Damn! Hoe lang blijf je dan wel niet wakker?! (ik wil het niet weten ;))
    Maar wel leuk om nog zo vol met vlinders te zitten; hij brengt je zelfs zo van je stuk dat je 2x op mijn gezicht schrijft, hihi….
    xxxx

  9. Ja, jullie zijn uit de kast gekomen! Nogmaals, jullie hebben het goed verborgen gehouden. Tassie en ik zijn ook bijna twee jaar samen, maar hebben al voor tien jaar geleefd…. *grijnst ondeugend.*

  10. Ik gooi altijd een senseo-pad (TM) in m’n thee ..

Geef een reactie

