Crimineel Hoer Verhaal.

crim.jpgMijn  zoekterm machine geeft rare resultaten, crimineel/ hoer /verhaal. Wat is hier de achterliggende gedachte hiervan. Shoot me!!!!! Google het maar en mijn site staat er. Was dit het concept wat ik voor ogen had of krijgt een site toch een eigen leven. Ik wilde alleen wat hersenspinsel’s kwijt.  

10 Reacties op “Crimineel Hoer Verhaal.

  1. Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie je site dr niet tussen staan…
    (maar het is wel vreemd idd)

  2. vreemde woorde associaties, heb je er ooit over geschreven, niet noodzakelijkerwijs in die volgorde of gekoppeld aan elkaar?

  3. @chantal:ja maar toch raar als je dat in je zoek termen ziet.

    Groetjes Chantal.

  4. Bij mij ook zo hoor, ik heb nu een extra stats counter en daar kun je de zoektermen zien die gebruikt worden om op je site te komen(belstat.nl) en dan kom je gekke dingen tegen hoor!(babes, hangtieten, noem het maar op…hahahah) 😉

  5. Ik zie bij mij soms ook de meest rare ‘verwijzingen’ staan 😉
    Nu je de woorden in een titel van een log hebt gezet, zal het nog wel vaker gelinkt worden LOL

  6. Gewoon niet naar kijken. De meest krankzinnige dingen kom je tegen.

  7. alle woorden tellen hoe groot is de lul van patrick dan kom je bij pluisje uit bv ha ha het moet niet gekker worden

  8. Ach… ik krijg zoektermen zoals beffen, grote lul en moslima neuken, ik kijk er al niet meer van op.

  9. ik had gisteren: “insteekhoes foto toilet” als zoekterm.
    dan vraag je je af… wat zoekt die medemens precies?

  10. Pingback: Fal en hangtieten | Jagers nieuwe weblog

Geef een reactie

