Spreuk van de week.

knip.jpg

Een knipoog is  

 

liefde.jpg

 

een kus van de ziel

6 Reacties op “Spreuk van de week.

  1. Ik dacht eerder aan een glimlach, een knipoog is meer naar lust gericht.

  2. Ik sluit me bij MB aan, wat te denken van al die vieze/geile mannetjes die te pas en te onpas lopen te knipogen? Brrrr……
    Fijn weekend alvast!!

  3. Vandaar dat ze in Thailand zo raar reageerde, ik doe het meer uit aardigheid of als ik iemand gelijk geef

  4. Een knipoog is iets vertellen zonder woorden toch ook? 🙂

  5. Ohh vandaar !
    Ik smelt altijd voor een knipoog;-)

    [x] José

Geef een reactie

