Bier duurder.

bier.jpgMooi is dat , maken ze het bier duurder nu krijg ik minder boodschappengeld. Dus wie is er weer de dupe ? En ik moet toch zorgen dat er elke avond weer iets staat te dampen op de tafel. Dan maar een keer pannenkoeken want anders red het budget het niet. En aangezien het mannetje niet van pannenkoeken houd ,heeft hij pech want ik hou niet van bier. ( Dus eigenlijk is hij de dupe. )

12 Reacties op “Bier duurder.

  1. Ach, dan maar geen pannekoeken…Een potje bier is toch 2 boterhammen 😀

  2. Ik maak me er niet druk om. Ik lust wel pannenkoeken en bier hoef ik nie 😉

  3. Nee ! Ik hou inderdaad niet van pannenkoeken, geef mijn maar een pizza. En Chantal ? Vergeet je niet iets ??? Wie staat er elke avond voor jouw (en mijn zelf) in de keuken te dampen ? BUDGET ???? Geld speelt geen rol, het moet rollen en goed voor de economie en slecht voor mijn humeur 😦

  4. De hele maand brood met pindakaas… 😉

  5. @madbello:Waar gaat dit over ik probeer hier elke dag een gezellig en entertainend stukje te schrijven en jij pompt dit zo de grond in. Of krijg ik te veel bezoekers of zo ? Elke avond koken ? Nee geld speelt geen rol want deze dame is totaal financieel onafhankelijk.

    Dikke kus Chantal.

  6. Ben je op ruzie uit ??? 🙂 Terwijl ik in de keuken sta zit jij lekker op het net te sloeren, lekkere meid ben jij ! 😉

  7. Ehhh wijn is ook heel lekker hoor

  8. Bier en benzine liggen in elkaars verlengde. Beiden zullen worden blijven gekocht. Men kan niet zonder.

    erik

  9. Bier of pannenkoeken…? Kijk als je nu geen melk koopt voor in het beslag, maar bier…dan heeft ie beide toch?

  10. Hé chantal, lekker hoor die pannekoeken en dat bier mag van mij gestolen worden hoor whahahaa 😉

    groetjes en nog een fijne dag, Bianca

  11. Er zou een algemeen verbod moeten komen op het duurder maken van bier 😀

Geef een reactie

