Geen Reet.

kapster.jpgHe he eindelijk weekend ik belde een collega van de week. Is het begin van de week druk ? Nee, geen reet te doen. Dus ik ging lekker relaxt naar me werk , niet druk!!!,  nou het was rete druk deze week ( tenminste de dagen dat ik werk ) . Nou was ik vandaag zelf ook heel druk soms heb je gewoon niks te melden , maar vandaag had ik te veel te vertellen of heb ik gewoon te veel red bull  in combinatie met guaranna op. Ik kan niet anders zeggen dat ik een gezellige dag heb gehad vandaag . Mijn vent was ook weer blij dat zijn wervelwind weer thuis is, en nu erg blij dat ik achter mijn PC zit want nu hou ik tenminste even mijn mond. Fijne avond allemaal.

10 Reacties op “Geen Reet.

  1. ha ha wat een mazzel Fijne avond

  2. En nu stuiter je door de kamer? 😉

  3. @pascal: nee over het net.

    Groetjes Chantal.

  4. Achter de pc je mond houden? Oww, nou da’s hier niet zo hoor 😉
    Fijne avond.

  5. Ik ben er lekker mee ! Als ze maar niet in bed gaat stuiteren.

    ps : Oor dopjes heb ik al.

  6. Jij ook! Wervel jij nog maar weer even lekker door hoor 😉

  7. En dan vragen mensen zich af waarom tropische stormen altijd vrouwennamen krijgen…:)

  8. En jij een fijne nachtrust toegewenst met die guaranna…

  9. Vakantie toch? Dan is het altijd druk zegt mijn kapster. Ik ga nooit in de vakantie naar de kapper.

Geef een reactie

