Negen Stoute Meiden.

chi.jpgNog even en dan gaat het gebeuren. Even twee dagen naar Barcelona. Met het gezin ? Nee, met negen  stoute meiden. Het zal een feestje worden met al die macho mannen daar. En aangezien we los van elkaar best heel braaf zijn , gaat het dak eraf als we met z’n allen zijn. Even de dagelijkse sleur doorbreken. Lekker stappen en shoppen. Iemand nog tip’s ?

17 Reacties op “Negen Stoute Meiden.

  1. @patrick: Wat niet weet wat niet deert. En ik weet mijn grenzen.hihihihi

    Groetjes Chantal.

  2. Chantal, kijken mag, aankomen niet, hè! Via webcams te Barcelona houden we jullie in de gaten.

  3. En niet vergeten dat als de poes van huis is danst de kat op tafel en het beest gaat los. 🙂

    SHIT ! Ik ben vergeten dat ik op twee kids moet passen. 😦

  4. @madbello: hihihiih ik heb het lekker geregelt.

    @boilingpoints:mocht je willen met die webcam’s.

    Groetjes Chantal.

  5. In ieder geval goede reis. Gaat ge van ginder dan verslagen doorsturen?

    Mario

  6. Oh leukkkkkkkkkk!!! Nee, geen tips,helaas; gewoon genieten!
    (wij gaan zaterdag met een aantal meiden stappen in de Escape; ook veel zin in :D)
    Alvast veel plezier!!!

  7. Je kunt daar lekker eten 😀

  8. ben er nog nooit geweest dus geen tips….

  9. Tips? Nou ik zou er een week van maken want 2 dagen is veel te kort hoor, er wonen heeeeel veel mannen in Barcelona, hahahhaha 😀
    Vergeet niet het voetbal stadion te bezoeken, erg mooi! 😉

  10. Zo dat is even lekker Chantal!! Ik ben nog nooit in Barcelona geweest – is ooit nog wel een wens van me – dus tips kan ik je jammergenoeg niet geven… maar ik zou zeggen neem het ervan en het kan niet stout genoeg!! 😉

    Veel plezier daar!!

    OT: je was op mijn log geweest maar was vergeten het antwoord op de spamvraag in te vullen (kwam je tegen in mijn spamlog).

  11. Meiden onder elkaar… dat zal wat worden… hopelijk hebben jullie mooi weer. Veel plezier.

  12. Stoute T-shirts zijn trouwens hier te bestellen…
    De mijne staat al in bestelling!!
    http://www.vrouwonline.nl/_stoutesmsjes/Tshirts/

  13. Eeeh waarom zijn jullie alleen in Barcelone stout. Hier in Nederland mag het ook. Volgens de poll op onze log zijn veel mensen stout.

  14. macho-mannen? Als je daarmee de invasie dronken Engelsen bedoeld, doe je best ..

  15. Pingback: » Mannen weekend

Geef een reactie

