Ballen scheren.

imggif.gif

Tip van madame mikmak.

10 Reacties op “Ballen scheren.

  1. Is dat een stille hint ???? Ik voel in ieder geval de lente nog niet.

  2. Ik laat ze liever scheren hehehe

  3. fokke & sukke zijn “The Best”!

  4. Ik krab nog maar ff 😀

  5. Laat ik 7 uur geleden het mes aan de scrotum te hebben gelegd!
    Maar 1 kale zak maakt nog geen zomer toch?

  6. das allemaal zever, er bestaat maar 1 vogelsoort met een penis. 🙂

  7. Ik scheer wanneer het te lang is. Dus ook in de winter.

  8. Deze man heeft nog wat mesjes nodig voor zijn rechter balzak…

Geef een reactie

