Gewassen en geschoren.

om.jpgHet is kindervakantie , en na een paar dagen zieken kid’s wilde we er op uit. Alle twee geen pleuro’s verdienen vandaag,  maar uit geven geld moet rollen niet waar.  Wat ga je doen in zo’n geval ?  Mijn lief  had een goed idee Omniversum ,weer eens wat anders.  Na gebeld te hebben want reserveren is een must.  Werd het Deep Sea.  Liggend ( in de stoelen ,want op de grond staat zo raar ) een film kijken is best relaxt.  De intro begon en de kid’s kropen onder onze oksel ( gewassen en geschoren ) eng gilden ze.  Leuk schat zo’n film voor de kids .  Na een minuut of 10 was het toch wel heel gaaf en waren ze aan het mega scherm gewent.  Toen de film was afgelopen hadden ze er de pest in dat die maar een klein uur duurde.  Trouwens dar zou ik best een goede thriller willen zien op zo’n scherm, maar by the way wat doen jullie met de kid’s deze week ?

11 Reacties op “Gewassen en geschoren.

  1. Hier is de vakantie alweer voorbij, dus over tot de orde van de dag….. het ZUiden hè.

  2. Jammer genoeg niks ik moet gewoon werken maar in het weekend maak ik het goed met hem.

  3. Het zelfde als jouw Chantal 🙂

  4. Ik doe nooit wat met de kids hehe, ik heb er geen en da’s oh zo fijn 😉

  5. Hangen, TV kijken, DVD-tjes kijken, naar de paarden op de boerderij. En zelf rijden…

  6. De kids zijn weeer naar school deze week, we hadden hier vorige week al carnavals vakantie..
    Zo’n scherm wil ik ook wel thuis, onze tv komt pas morgen weer terug… 😉

  7. Omniversum, chéck. Ben er geweest, echt bijzonder. Heb een andere film gekeken, en daarin was het net of je in een helikopter over het landschap ging, immers, bijna alles wat je ziet daar beweegt 🙂

    Ik wacht nog tot zo’n bioscoop in mijn kleine dorpje komt.

  8. @ Jager : Wat dacht je om je game op dat scherm te spelen ??? Dat is flippen.

  9. Het kan beter te kort duren dan dat het te lang is.

  10. Hoe doen ze dat met de onderitels ? Gaan die op die films dan ook in de rondte?

Geef een reactie

