Volle maan.

maa.jpgBijna volle maan zegt mijn mannetje. Bij mij gaat er gelijk een lichtje branden . Komen daar die hersenspinsel’s vandaan. Ik begin een beetje schoor te worden, mijn nagels groeien harder dan normaal. Of zou het gewoon een gevolg zijn van miljoenen ziekte bacteriën in ons huis na dat drie van de vier al ziek zijn geweest ? Reageer jij op volle maan ?

17 Reacties op “Volle maan.

  1. ’t Schijnt dat bij volle maan alleen maar goede dingen gebeuren. Laat ons hopen.

  2. Ik merk er niets van….. ik word geen weerwolf hoor.

  3. Nee, volgens mij niet…

  4. Nou, ik heb er nooit zo op gelet, dus ik denk het niet. Pascalle is trouwens wel bij volle maan geboren, dat was wel heel mooi. Die reageerde er dus wel op ;-).
    Fijn weekend!

  5. Ik ga in ieder geval kijken

  6. Ik verander dan altijd in een weerwolf hehehe 😉

  7. Hangt van de volle maan af, hahahha…Als mijn vriendin bukt dan heb ik wel iets met volle maan, maar mijn nagels gaan er niet van groeien hoor :):d

  8. Ik voel wel altijd een bepaalde spanning in de lucht hangen.

  9. Ik reageer helemaal niet op de maan, ik zie hem wel eens, en soms is ie heel erg mooi.

  10. Maan?? Schijnt zaterdag een maansverduistering te zijn. Ik vind het wel best de maan.

  11. Bij volle maan gaat er meestal een bepaald instrument van B’points’getergde lijfje opspelen.. Iets onder de gordel.

  12. tis altijd wel raar joh, maar altijd rond die periode ben ik delen van mijn geheugen kwijt 😉

    fijn weekend

  13. Morgen inderdaad een maansverduistering, dus morgen is het precies volle maan eigenlijk.. Kon nog naar een sterrenwacht gaan, maar het is om 1:00 en zal dus nog een lange dag worden. Ook al van plan naar een open dag van een Lyceum te gaan en naar het theater… Jaja.

  14. Ik zou het helegaar niet weten??? echt niet.
    Maar fijn weekend in ieder geval,hoop ik niet dat nummer zich meld:ik ben ziek.
    Groetjes van Roos.

  15. Er bestaat volgens mij geen verbondenheid, tussen mij aan de maan, of hij nou vol of halfvol is 😛

    Veel liefs,
    Sanne

  16. Pingback: Stomme lantaarnpaal « Attention…!

  17. Je hebt een PingBack van mijn kant Chantal!

Geef een reactie

