Spreuk van de week.

 

Je hoeft niet alle fouten zelf te maken , gun andere ook een kans.

lach.jpg

14 Reacties op “Spreuk van de week.

  1. Ik deel ze graag… 😉

  2. Deze log is Uncategorized gaat goed 😀

  3. heey die is wel grappig e 😀

  4. Graag, zeker weten dat ik het een ander ook gun. Gelukkig maakt menigeen hier ook gebruik van.

    erik

  5. Natuurlijk moet je een ander fouten gunnen, anders kun je ze er niet op wijzen.

  6. Geweldige spreuk! Tja… je moet toch ook nog wat voor anderen overlaten. Heel sociaal! 🙂

  7. Dat zal ik onthouden 🙂

  8. Ben ik de 3,333ste bezoeker? 🙂

  9. Ach wat is fout. Alles heeft twee kanten.

  10. Ik maak geen fouten..toch? 🙂

  11. Ja, je moet niet alles zelf willen doen; ik ben het er wel mee eens!
    😀

  12. helemaal mee eens!! ik laat ook graag wat aan andere mensen over 😉

    fijne dag liefs

  13. Gaat het weer over voetbal c.q. Ajax?

Geef een reactie

