Vurig Type.

 Geef mij maar gewoon een schaar.

 

18 Reacties op “Vurig Type.

  1. Getver, dat zal wel enorm stinken! 🙂

  2. Prachtig filmpje maar het zal wel meuren daar (met dat verbranden haar !!!)

  3. hoe zou hij dat dan doen met lang haar??? 😉

    fijne dag chantal, xx

  4. Da gaat het beste met die kroesharen, dat fikt minder snel denk ik 😉

  5. Nu nog ff in de neus en de oren en klaar

  6. No way dat ik dat liet doen….

  7. Hey, dit is niet zo ongewoon. Ik herinner me dat mijn moeder mijn lokken af en toe boven een brandende kaars hield, om de gesplitste uiteinden weg te branden.

  8. Volgens mijn dan je dat alleen maar doen als je een struik neger haar hebt en zeker als je tegen die stank kan. En haar van je zelf ooit verbrand ??? Dat zal vast genoeg zeggen.

  9. Ook een manier om van de luizen af te komen.

  10. IK vind zweetvoeten al erg zat … maar een dampend hoofd!

    erik

  11. Inderdaad, dat zal stinken, en kan soms even pijnlijk zijn.

  12. Dat zal zeker wel megaatje stinken maar is denk goed voor de dode haarpuntjes 😉 Ik hou het ook maar bij de schaar!

  13. Ook geschikt voor schaamhaar? (als iemand dat heden ten dage nog heeft…)

  14. @boilingpoints: nee dat branden we weg.

    Groetjes Chantal.

  15. Zo die is echt snel klaar zeg… Brander erop en incasseren.

  16. Bespaart wel op shampoo en conditioner. =)

  17. Allemachtig wat laat jij me schrikken hier.
    Moet gelijk denken aan die beste brave meneer bij de kapper die liefjes vroeg aan mij,nou Mevrouw nu uw haren er weer zo mooi uitzien [tsss] zal ik dan gelijk uw wenkbrauwen even een opknapbeurt geven? Ik kijk in de spiegel en zeg,doet u maar ja. Pakt meneer een touwtje[heus waar] neemt dat strak tussen zijn vingers en begint me daar al mijn wenkbrauwharen er letterlijk uit te rukken daarmee.De pijn zal ik niet gauw vergeten echt ongelofelijk,leek of die een mes pakte en zo daar aan het snijden was verschrikkelijk!!!!
    Roos.

Geef een reactie

