Boilingpoints.

boilingpoints.jpgSpeciaal voor de heer Boilingpoints.

 

http://www.thatvideosite.com/video/1045

 

Groetjes            untitled-1-copy1.jpg

11 Reacties op “Boilingpoints.

  1. ik kan enorm lachen om zoiets idioots.

  2. Wat een rare vent zeg hehehehe 😉

  3. Doe ik elke week, het gaat sneller dan scheren. .

  4. ja en het traint gelijk je stembanden en je doet ook nog gelijk wat ochtendgymnastiek whahahaha wat kunnen mannen toch idioten zijn

  5. kennen ze daar geen scheermesjes?

  6. Nou hiervoor moet je echt wel een beetje gestoord zijn hoor, whahhaha
    Thanks voor de felicitaties!

  7. Chantal! Bedankt voor het linken, maar ik prefereer toch het scheermes, als ik u niet ontrief…

  8. *auw*
    Die vent spoort niet…..:s

  9. Als dit dezelfde vent is die ik bedoel in mijn logje heeft hij er verbrande testikels aan over gehouden 😦 idioot hoor!!

Geef een reactie

