Lekker Verwennen.

be.jpgWat willen we allemaal niet tegenwoordig, helemaal wij vrouwen leggen de lat veel te hoog. We willen een goede vrouw zijn voor onze mannenen ze af en toe eens lekker verwennen . We willen een goede moeder zijn voor ons kroost en een warm nest creëren wat ook nog schoon en  modisch verantwoord is . We willen een goede dochter en zus zijn voor onze familie. We willen een goede vriendin zijn en een druk sociaal leven hebben. En daarnaast willen we ook financieel ons steentje bijdrage , en daar natuurlijk ook fantastisch functioneren. Word je al moe als je dit leest, logisch.

14 Reacties op “Lekker Verwennen.

  1. Niet nodig hoor heren,ik ben er altijd voor in.

    Groetjes Chantal.

  2. Nog niet de helft van wat je noemde wil ik, misschien dat ik daarom zo weinig nachtrust nodig heb.

  3. En dan uiteindelijk willen de vrouwen langer zwangerschapsverlof, terwijl ze vroeger altijd vrij waren snap jij het nog, eerst wat het leuk nu is er geen keuze meer vooruitgang noemen ze dat het is gewoon triest

  4. Maar sex moet energie opleveren. Dus daar word je niet moe van.

  5. Ik ga maar eens aan de koffie,ben opeens moe!
    Groetjes van Roos.

  6. Zijn we echt oud aan het worden Chantal? Mss omdat we die van heel lang geleden herinneren maar als ik ’s nachts naast een lekkere vriendin lig dan ben ik gewoon 18, hahaha.

  7. Willen en doen zijn twee verschillende dingen!
    Ik probeer me zelf te zijn en als andere mensen daar niet blij mee zijn dan hebben ze gewoon pech!

  8. Dan zal ik maar niet zeggen dat sex ervoor zorgt dat je hoofdpijn weggaat whaahhaa 😉

  9. Zo was het bij mij, maar ik moet zeggen dat ik toch voor mijzelf een stuk makkelijker geworden ben en dat voelt GOED!
    Maak er een gezellige avond van Chantal
    Groetjes, Corina

  10. Gelukkig kunnen vrouwen een heleboel dingen tegelijk.
    ( misschien juist daarom legt ze die lat zo hoog ? ;))

Geef een reactie

