Pas op!!!!!

bu.jpgBlijkbaar bestaat er nu een nieuwe manier om een auto te stelen. Het werkt als volgt : Je gaat naar de parkeer plaats waar je auto staat, opent de deur en stapt in. Op het moment dat je auto gestart hebt en klaar ben om weg te rijden zie je in je achter ruit dat er een papier op je achterruit zit waardoor je geen moer ziet. U stapt uit  en wanneer u zich achter de auto bevindt duikt het gespuis op springt in je bolide en weg zijn ze want je auto stond klaar om weg te spuiten.  En in die auto zit natuurlijk je tas met sleutels en adres gegevens, en denk er even niet aan de gevolgen als je kid’s erin zitten . Nou moet je mijn site niet altijd serieus nemen maar dit is wel serieus. En als dit je overkomt zal je aan me denken en lekker in je karretje blijven zitten en op een veilige plek het papier verwijderen.

10 Reacties op “Pas op!!!!!

  1. Het is een HOAX van 2004

  2. Hoax of niet, zulke berichten kunnen bepaalde mensen wel op ideen brengen… moet er niet aan denken, mijn auto is heilig voor mij 😀

  3. @madbello: je vraagt erom, pas op kijk om je heen want je weet nooit wanneer ik toe sla.

    Dikke Kus Chantal.

  4. De fiets maakt het leven veel gemakkelijker 😉

  5. ze kunnen je ook een kogel door je kop schieten.

  6. En wat staat er op het briefje

  7. Ik heb toch geen auto dus ze doen maar 😉

  8. Ik wou dat je dit aan Mikebollo 3 auto’s eerder had verteld…

  9. Mijn hond gaat altijd met me mee, dus weinig schrik van.
    Mario

Geef een reactie

