Een foto zegt meer…….

kap.jpgHet was me het weekje wel druk druk druk . Maar liever druk dan rustig, anders heb ik te veel tijd om na te denken. Bij ons op de zaak komen mensen ook peinzend binnen ? Wat moet ik met dat haar ,kort lang , rood , blond , en denken dat wij kappers het wel weten ,alsof wij een lijntje hebben met de mode(smaak)politie . Na een minuut of 15 heen en weer gevraag , wil je , wil je , en sommige weten het nog niet.  Modellen(foto)boeken erbij. Uiteindelijk komen we er wel uit maar toch , weet hoe vermoeid het is. Dus een wijze les voor de besluiteloze onder ons. Een foto zegt meer dan duizend woorden. Dus zie je wat je leuk vind knip uit en neem het mee voor je volgende beurt. Mijn collega’s zijn je hier heel dankbaar voor. En heb je al jaren de zelfde snit en elke keer een problemen hoe leg ik dit uit ? Maak een foto van je toet en profiel en wij zijn je eeuwig dankbaar en je hoeft niet eens te communiceren met je kapster.

11 Reacties op “Een foto zegt meer…….

  1. Ik weet het altijd precies. Alleen de laatste keer heeft ze het achter langer gelaten en nu begin ik een matje te krijgen haha.. Ik stel nog een week uit, want anders is het al zo snel.

  2. Ze knippen altijd te kort 😦

  3. Die kapsters toch… 😉

  4. maarre ik durf naar aanleiding van je filmpje in je vorige logje geen tijdschrift meer mee te nemen 😦

    gelukkig ben ik nooit zo besluiteloos en weet van te voren al wat ik wil… en nee ik heb niet altijd hetzelfde, en als ik het niet helemaal zeker weet dan weet mijn kapster het wel aan te vullen, ik heb al jaren dezelfde en ze kent me door en door, dus ook me haar 😀

  5. Een foto kan veelzeggend zijn, inderdaad, een prachtige uitvinding.

  6. Ik weet wel dat het erg afhankelijk is van wie je treft van wat het gaat worden in de kapperszaak!!

  7. Druk is goed om niet te hoeven piekeren, maar soms kan het ook te druk zijn, merk ik zelf.

  8. Het is maar een zwaar beroep, hahahha 😛
    Bij mij is het altijd hetzelfde recept…kort.

  9. Ik laat me eigenlijk om de zoveel tijd verrassen en zeg gewoon , ik wil mooi de deur uit ga je gang.
    Voor mij ene verrassing en voor hun gaaf om zich uit te leven. Zeggenze altijd tegen me , hé heerlijk weer.
    Liefs van Roos.

  10. Ik ben ook zeker niet moeilijk bij de kapper maar ik zie er geregeld zitten die zelf niet weten wat ze willen maar dan ook niet snel een kleur/modelkeuze van de kapper zullen accepteren. Ik kan me goed voorstellen dat dat irri is. Jammergenoeg kom je die besluiteloosheid van mensen continue tegen.

    Succes met de drukte ennuh… ook een beetje proberen te genieten van het mooie weer hè!

  11. Ik laat het sinds afgelopen zomer weer lang groeien, tot ik weer eens een kapsel tegen kom en denk, ja dit is het en dan gaat er inderdaad een voorbeeld mee. goed he, hahahah
    groetjes, Corina

Geef een reactie

