Ruikende onaantrekkelijke wezens.

vies.jpgMannen presteren op het werk beter dan vrouwen, beweerd een “man” alsof we anders verwacht hadden. Wat is nog meer duidelijk uit dit onderzoek. Het komt omdat mannen beter met stress om kunnen gaan, logisch want ze kunnen maar een ding te gelijk en als je daar al stress van krijgt kan je beter helemaal niet werken , maar zoals ik al eerder geschreven heb zitten wij vrouwen gewoon heel anders in elkaar. Maar wat doet de man als hij thuis komt ? Krantje , biertje , PC aan even bloggen. En wat doet de vrouw als ze klaar is met werken snel even de supermarkt in , onderweg de kid’s op halen als ze thuis komt was in de wasmachine ondertussen koken en snel een stofzuiger door het huis heen. Dus begin tegen mij niet te ouwe hoeren dat vrouwen minder presteren want welke man kan zonder zo’n geweldig wijf, en waar zouden ze zijn zonder ons. Dan zijn hun overhemden niet zo mooi wit , hun pak word een beetje smoezelig , ze gaan wat minder vaak naar de kapper en hun haar word ook wat minder gewassen het worden dan van die smoezelige ,ruikende, onaantrekkelijke niet geile wezens . Dus mannen zeik maar over die vrouwen en al hun hormonen en buien , maar door ons blijven jullie aantrekkelijke mannen. En als wij na werk ook lekker op de bank kunnen ploffen dan is het pas een evenwichtig onderzoek.

Getipt door: Boilingpoints

14 Reacties op “Ruikende onaantrekkelijke wezens.

  1. Krantje , biertje , PC aan even bloggen. Dat is precies wat ik vanavond ga doen 😉

  2. Verder gaat het goed met je? 😉

  3. Van een krantje, biertje en pc kan een man ook stress krijgen hoor, hahahah 🙂

  4. Oh, dus door jullie vrouwmenschen blijven wij aantrekkelijk. Haartjes op tijd gewassen, een paar keer in de week een schone boxert aan e.d. En daar moeten wij jullie dankbaar voor zijn? Het grootste probleem van de vrouw is dat het vrouwmensch wil moederen over de man. Heden ten dage is de nieuwe man 2007 reeds opgestaan. Die kan prima voor zichzelf zorgen. (Heb het allemaal wat aangedikt, Chantal… Kookpunten heeft altijd wat te zeiken… 😛

  5. Mannen presteren gewoon meer en beter, dat is een feit.
    Doe je niks aan.
    Vrouwen willen er zoveel naast doen.

  6. Die krant heb ik niet nodig

  7. Het ‘probleem’ is dat je alles zo maar op een hoop gooit. Er zijn meer dan 6 miljard (of zijn het al 7 miljard?) mensen op de aarde en nog steeds worden die onderverdeeld in 2 groepen en hoor ik telkens dat die ene groep (mannen) allemaal dezelfde zijn en dat die andere groep (vrouwen) ook allemaal dezelfde zijn. Dat is toch flauwe kul? Er zijn vrouwen die niet veel presteren op het werk en er zijn mannen die niet presteren op het werk. Je kan ze al na 5 minuten uit pikken. Er zijn ook vrouwen die, als ze het werk verlaten, helemaal niet de kids afhalen van school en zich dan nog ‘te pletter werken’ (was, strijk, …). Er zijn wel mannen die wel nog van alles doen na het werk. Dat gezeik van wij vrouwen zijn zoveel beter dan jullie mannen of omgekeerd ben ik nu toch wel beu. Basta!

  8. Ach ik maak me niet zo druk om dit soort onderzoeken. Maar ik val dan ook niet 100% in het profiel van ‘de vrouw’ en mijn ventje niet 100% in het profiel van ‘de man’. Het zal mijn kont niet roesten! 😉

  9. mannen én vrouwen hebben elkáár nodig!!!

  10. Ik was me haar zelf wel, geen vrouw voor nodig hoor, en de tondeuze ken ik ook nog wel zelf over m’n knar halen hehe 😉

  11. We zijn zelfs in staat die mannen te laten denken dat ze heel nuttig bezig zijn…
    Poeh! we zijn goeeeedddddd…! 😉

  12. Mij hoor je nooit klagen over vrouwen.

  13. Wat een belachelijk onderzoek in de eerste plaats en wat een bijzonder vreemde conclusie in de tweede plaats.

Geef een reactie

