20 graden & 100% zon

Dames en Heren. Al dan hier uw gast logger die het lege gat die mijn liefje achter laat mag vullen. Ze heeft net gebeld en ze zit op een paradijselijk balkon koffie te drinken met uitzicht op de Gaudi torens, 20 graden en 100% zon. En wij mannen hebben het naar ons zin al moet ik toegeven dat het huis de nodige tekenen van verloedering begint te vertonen, kruimel, spetters en plak, de X-BOX die overuren maakt en de voorraad kast begint leeg te raken, dus vanavond word het weerΒ  MC Donald en het enige slechte nieuw is dat SpongBob dood is en als je de rest van het mannen weekend wilt lezen ben je hier welkom. Een goedemorgen en nog een prettig weekend.

De drie mannen

13 Reacties op “20 graden & 100% zon

  1. Geniet er maar van mannen zo lekker vrouwenloos in huis!

  2. Je hebt de foto wel toegetakeld. πŸ˜‰

  3. Ik zou liever in Barcalona zitten nu

  4. mc donnalds, ik snap niet wat mensen daar nou aan vinden.

  5. Klopt, Sponge is niet meer… R.I.P.
    Bij de weg, zijn jullie naar een ska-festival geweest, gezien jullie kapsels…

  6. “Wheelchair Rentals” lees ik hier… πŸ˜€

  7. Maarre dat vrouwtje van je heeft het wel goed voor elkaar πŸ˜‰ lekker in Barcelona!!!!

  8. Ook hier al te vinden, zij lekker in het zonnetje en jij in de shit lijkt het wel, hahahah πŸ™‚

  9. Tja ! Wat zal ik zeggen ? De mannen hebben het in Den Haag hartstikke naar hun zin gehad ondanks het weer en de foto is inderdaad toegetakeld en ik zou ook liever in Barcelona zitten, maar wel onder andere omstandigheden πŸ™‚ en kan er niets aan doen dat de kids gek op de MC zijn, het is eenmaal zo en dat kan je er niet uit slaan. BP : Het was Disney Parijs en alles wat je uitrekt word ska.
    @ Pluisje : Mijn liefje heeft het zeker voor mekaar, twee uur vertraging ( brandstof slang tussen de wielen van het vliegtuig )
    @ Jager : Het inderdaad shit. Ik heb mijn de pokken moeten werken, de ijskast moeten ontdooien en schoon moeten maken en ik weet niet of je het weet ! Maar dat is zeker geen hobby van me.

  10. Wat fijn dat ze het zo naar dr zin heeft! Ben je stiekem niet jaloers? πŸ˜‰

  11. OT: volgens mij zag ik die van jou wel bij Chantaliaans staan….

  12. @mignon:zij heeft wordpress daar gaat het automatisch.

    Groetjes Chantal.

  13. @ Mignon : Totaal niet, ik ben blij voor haar en voorlopig is weer zoet en niet mijn hobby om een hele weekend met mijn collega’s en mijn baas op stap te gaan πŸ˜‰

Geef een reactie

