Madbello op geenstijl

logo-mike.jpgGisteren bij dutch bloggies award geweest en mijn man werd goed verrast door geenstijl-tv.Β Het was leuk om mee te maken en om te zien wat er nu eigenlijk achter die beeldschermen zit. Verrast door de relaxte uitstraling van de bloggers. Het vooroordeel van de neurts, en dikke kalle mannen ben ik zeker kwijt. Trendy type’s is het beeld dat ik nu voor ogen heb en dan ga je zeker anders kijken naar een log. De heer meulensteen ontmoet en het was erg gezellig. Volgend jaar gaan we weer.

21 Reacties op “Madbello op geenstijl

  1. Leuk hoor! kan me voorstellen dat het een hele openbaring is – allemaal fake achter de schermen πŸ˜‰

  2. Eigenlijk zijn we heel erg trendy πŸ˜€

  3. Beetje ver uit de richting voor mij, maar er zijn wel veel leuke filmpjes over gemaakt πŸ˜‰
    Ach, geenstijl, afzeik tv…

  4. Lijkt me ook leuk om eens mee te maken. Had MB nu nog wat gewonnen?

  5. Dat heeft niets met het webloggen te maken.
    Weblogs zijn persoonlijke sites, en geen wedstrijd.

  6. @mignon:nee zover is het nog niet.

    Groetjes Chantal.

  7. hoi Chantal,
    dat zal zeker leuk geweest zijn joh om eens mee te maken Maak er een leuke dag van morgen.
    Groetjes, Corina

  8. Heeey wat leuk jij ook in Den Haag geweest.
    Altijd leuk om andere loggers te ontmoeten.
    Groetjes van Roos.

  9. Chaser’s gaat volgende keer ook maar eens mee doen πŸ˜‰

  10. Ik wil eigenlijk helemaal niet weten hoe mensen eruit zien. Ik bedoel hoe de bloggers eruit zien. Dat heeft iets magisch, zoals bij het lezen van boeken. Je maakt je eigen voorstellingen van de schrijvers.

    Lang leve de fantasie! πŸ˜‰

  11. Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde idee als xixarro. ‘Lets keep it virtual’
    En tja dat Geen Stijl weer heeft gewonnen is eigenlijk geen stijl…

  12. In BelgiΓͺ gaat dit evenement morgen door, kan spijtig genoeg niet aanwezig zijn.
    Groetjes Mario

    Heb uw link ook op mijn site geplaatst. Kan je de link naar mijn site Mario noemen ipv Superkrediet.
    (superkrediet bestaat ook in Nederland, wil geen verwarring stichten).

  13. Helaas heb ik geen nominaties gehad 😦 maar ik weet niet eens of ik mee deed, ik had mijn in ieder geval niet ingeschreven en we waren daar om lekker te filmen en foto’s maken, dat is altijd leuk om exclusief materiaal voor je blog te hebben en ik zie het niet als een wedstrijd, maar meer als waardering voor je vrijwilligerswerk werk πŸ™‚ maar vond wel dat er weinig mensen waren, je kon er zo binnen lopen en het eten en drinken was gratis.

  14. Mikebollo was er voor de tweede keer en het leek iets drukker dan vorig jaar. Veel mensen gaan niet, omdat de jury discutabele beslissingen neemt (ons-kent-ons-principe), maar Mikebollo gaat gewoon voor het bier. Ben dan ook niet verder dan 20 meter bij de tap vandaan geweest.

  15. Trendy of niet, wat ze er neerkwakken is kut

  16. @ Mikebollo : Dan moet ik je ongetwijfeld gezien hebben zonder dat ik het wist dat jij het was πŸ™‚

  17. Is toch idd ook gezellig om je mede bloggers te ontmoeten!! onder het genot van een gratis biertje πŸ˜‰

  18. ik hou het anoniem en ga dus niet naar blogmeetings of aanverwant zoals deze bloggies.

  19. Grappig is het om te zien wie achter een log zit he.
    Geen stijl is een prachtig log, met veel bezoekers.
    En ik ga ze vermoedelijk in de toekomst nog eens benaderen voor een mooi item;)

    Fijn weekend Chantal

  20. @ Xan : Je maakt mijn nieuwsgierig

  21. jaloezie wat kun je er aan doen, ha ha πŸ˜€
    Gewoon gaan een dinsdagavond niks te verliezen
    Ik ben lekker een van de weinige die je heeft gezien

Geef een reactie

