Barcelona Trio…..

tax.jpgWaar moet ik beginnen , bij het begin maar. Zaterdag de hele dag gewerkt en eindelijk werd het tijd om te sluiten de dag kroop voorbij iedereen haasten zich naar huis om na een uurtje gepakt (en dat kunnen vrouwen goed) en bezakt klaar te staan voor Barcalona. Vele keren gekeken op internet, wat voor weer het daar was. Zon 20 graden lekker zonnebrillen en slippers mee, en de rest natuurlijk. Op naar schiphol in de goedkoopste taxibus die er te krijgen was (lekker low-budget) nou dat hebben we geweten. De pook was beplakt met tape en de nood-uitgang was eruit gezaagd om nog volgens de eisen van de wet te voldoen ,  maar in deze bus zou niet eens een turk gezien willen worden . Dus de stemming zat er gelijk goed in. Gaan we schiphol halen ja of nee? Eindelijk aan gekomen met natte plekken onder onze geschoren oksels van angst zweet. Maar het mocht de pret niet drukken en of hij ons weer kwam ophalen met het zelfde ” wrak van de weg ” was ook iets om glimlachend naar uit te kijken. Aangekomen in Barca met de taxi naar ons appartement. Het was een kamikaze taxi weer zweet onder onze oksels. Kamers verdeeld en nu zuipen we hadden dorst. Onder tussen een uur of een op naar een kroeg. De eerste indruk was wat een mooie stad zelfs in het donker een engelse pub in gedoken en na een paar biertjes stond Chantal op haar kop want na zo’n dag kan je niet veel meer hebben. Verschrikkelijk gelachen en om een uur of half vier gingen we als een balletje allemaal onze mandjes in. Word vervolgd.

12 Reacties op “Barcelona Trio…..

  1. Jij was vast blij dat je voor die tijd je oksels nog geschoren had, anders blijft het zo hangen, hahahah:)
    Ach als een balletje in Barca, hoe leuk kan het nog worden, hahahahah

  2. Nou zal mij benieuwen wat er nog
    meer volgt…
    Zweetplekken als een balletje in Barca
    kamikaze taxi enzovoorts…
    Ik ga het lezen!
    Groetjes van Roos.

  3. levensgevaarlijk, dat busje, ik zou er met angst en beven in zitten.

  4. Een uitgezaagde nooduitgang … dat beloofd!

  5. Ik krijg ook zin in vakantie!

  6. Alleen die Engelse pub kan ik dan weer niet volgen 😀

  7. goed bussie voor de volgende grote beurt met bnérts 😉

  8. Denk dat ik ook het haar onder mijn oksels ga scheren voor ik op verlof ga.
    Mario

  9. Altijd handig om bij het begin te beginnen! 😉

    Als de eerste dag een belofte was voor de volgende dagen dan hebben we nog wat om naar uit te kijken! 🙂

  10. Bedankt voor jullie reactie’s en meulensteen het was het enige wat nog open was in de buurt van het appartement.

    Groetjes Chantal.

  11. En ik heb alle verhalen moeten aan horen 😦 Ik heb geen oren meer over.

Geef een reactie

