Link je Log!!!

linkjelog11.gif

14 Reacties op “Link je Log!!!

  1. Ik doe niet mee want ik voldoe niet aan de regels 😉
    2. Je site bevat geen adultmateriaal, illegale inhoud of ander materiaal dat bezoekers kan shockeren….

  2. Goed he maar ik link jullie wel op mijn site en madbello wacht gewoon totdat ze hem verwijderen.

    Groetjes Chantal.

  3. Ik heb me wel opgegeven, altijd goede promotie…

  4. Ik heb je gelinkt bij mij hoor Meis,of bedoel je wat anders nu?
    Groetjes van Roos.

  5. Mijn link is doorgegeven kijken of er een bezoeker op af komt 😀

  6. Het kan handig zijn. Ik heb al een paar links op mijn site van aanverwante sites. Toch merk ik dat er al veel dode links op staan. Jammer dat ze dat niet checken.

  7. Altijd fijn, wat extra reclame! 😉

  8. Van wie zal zij het weer hebben ??? 🙂

  9. eu kan ik mijn log linken ? wat leuk!!

    ik las het bij Patrick

    xX Hilda

  10. Een kans op reclame laat ik nooit schieten! 😉

  11. @pascal ik kan geen comments geven bij jou, wat ik zeker graag doe.

    Groetjes Chantal.

  12. Niet geschoten is altijd mis zal ik maar zeggen. Ik las ook bij Patrick dat je je log kunt linken. Is altijd het proberen waard toch?

  13. En van deze soort linksite’s heb je er heel veel, het is even zoeken, maar veel bezoeker hoef je niet te verwachten aangezien Link je log gemiddeld 10 bezoeker per dag heeft 😉

  14. Erg leuk ja….
    10 bezoekers Madbello, ik ben bang dat het niet gaat lukken.

    Greetz

Geef een reactie

