Spreuk van de week.

sig.jpgAls je niet meer rookt , ruikt alles veel lekkerder.

Vooral sigaretten.

11 Reacties op “Spreuk van de week.

  1. Hahahahaha

    Zet hem op hรจ! Je kan het!! ๐Ÿ˜‰

  2. @belinda: ik wil helemaal niet stoppen ik vond het gewoon een leuke spreuk.

    Groetjes Chantal.

  3. Hahaha.

    Gelukkig geen ervaring mee; nog nooit een sigaret aangeraakt, en niet van plan ook ;-p

  4. Bij mij is die sigaret zo af en toe toch wel heerlijk, zaterdag mijn pakje leeg… en nu blijven we er weer een tijd vanaf, ff kijken of we zonder kunnen en dan weer beginnen, whaaahahah logisch toch ๐Ÿ˜€

  5. Ze zijn hier aan het gieren ik ruik het 9 hoog ik ga ff in het rookhok staan

  6. hehe Belinda was dat niet een sigaretten merk vroeger ;).

    Leuk spreuk trouwens ๐Ÿ˜‰

  7. Jawohl! Die staat! Alles ruikt veel lekkerder… Ook wiet.

  8. Ik heb nooit gerookt, maar ik geloof het graag!
    Greetz! ~B~

  9. Misschien moet ik dan maar heel even beginnen roken en dan meteen weer stoppen. Ik kan de geur van sigaretten nu echt niet harden. Yukkie.

  10. Leuke spreuk, als roker ruik ik nauwelijks iets dus er zit ook wel waarheid in…

    Taco

Geef een reactie

