Durf Jij ?

 Jammer dat wij dat niet kunnen doen lijkt me heerlijk af en toe. Geluid aan.

13 Reacties op “Durf Jij ?

  1. Ik zal het later is proberen met geluid 😀
    Zo pak ik hem niet

  2. @patrick: geluid is handig. hihiihihi

    Groetjes Chantal.

  3. hehehe je schrik je toch echt wel rot 😉

  4. Ik had het geluid eerst ook niet aanstaan en dan vat je ‘m niet, hahaha….
    Normaal zijn dat soort filmpjes ook in een taal die je amper verstaat 😉

  5. Een goeie!!!Bij mij staat geluid altijd aan.
    Groetjes Mario

  6. Oepss, whahah, gewoon eens lekker tekeer gaan, hahahha 🙂

  7. dat filmpje had zo in de staat van verwarring gekund, lekker spotten met een aandoening.

  8. Als jij dat wilt doen, dan mag je mij knippen. Weer eens iets anders dan praten over het weer.

  9. Kut lul klootzak : Je kan het ook schrijvend doen.

  10. Je staat toch raar te kijken met zo’n Gilles de La Tourette kapper! 😉

    OT: ik heb je teruggelinkt! 🙂

  11. hahahaha geweldig filmpje Chantal
    maar ik blijf toch maar bij mijn eigen kapper;)
    see you, Corina

  12. Heb je wel eens Mr Bean bij de kapper actief gezien? Als je dat filmpje wilt hebben (heel lang) dan moet je maar ff mailen. jeroen0772@hotmail.com

Geef een reactie

