Intimiteit

roo.jpgJe zit lekker naast je liefje op de bank. Ja hoor je voelt hem komen je probeert het nog tegen te houden maar op een gegeven moment is er geen houden meer aan. Wat doe je? Laat je jezelf gaan of ren je weg. Een teken van intimiteit zei: Roos van Acker (Peking Express)Β  aan tafel bij Slikken en Spuiten. Maar als je elkaar net kent doe je het gewoon niet. Na een tijdje ontsnapt er per ongeluk wel eens eentje , en na een tijdje laat je je helemaal gaan. Oke niet tijdens sex en niet in het gezicht van een ander. Maar gewoon op de bank of als je door het huis loopt. Dus hoe kan je zien dat mensen zich bij elkaar op hun gemak voelen ZE LATEN SCHETEN!!!!!!!!!!!!!!!

24 Reacties op “Intimiteit

  1. Het begint hier spontaan te stinken, hahahhah πŸ™‚

  2. Ik laat nooit scheten… Ach, soms weleens in bed, als ze slaapt… hopelijk leest ze dit niet.

  3. Wel lichtontvlambaar…

  4. Wie de huur niet betaald moet eruit πŸ˜€

  5. Achter 2 bergen gromde een beer, ik ging kijken en ik zag hem niet meer πŸ˜€

  6. Ik laat nooit scheten hi hi ha ha JAAAAAAAAAA snuf paf welterusten.

  7. Een scheet is een boer die de weg naar je reet niet weet.

    Groetjes Chantal.

  8. @madbello:Ja ja jij geen scheten laten hihiihiihihih ik zal ze opnemen en als ringtone gebruiken.

    Dikke kus Chantal.

  9. Betrapt! OOK ik laat er wel eens eentje, maar alleen in ‘eigen’gezelschap. Greetz! ~B~

  10. Heb je raad over de codes opgevolgd

    Prachtige header!

  11. scheten zijn vies, dus daar doe ik niet aan mee!

  12. scheten kunnen toch ook een grote opluhting zijn πŸ™‚

  13. opluchting… moest dat natuurlijk zijn πŸ˜€

    en de groetjes πŸ˜€

  14. Gewoon laten gaan is het beste.

  15. Mijn kleindochtertje heeft een schetenkussen en dat is reuze lol.

  16. Hoi Chantal, dus ook jij had een verhaal met een luchtje eraan zie ik πŸ™‚

  17. Ik laat ze gewoon waaien hoor. Als ie eruit moet moet ie eruit πŸ˜‰

  18. Scheten laten moet kunnen. Ophouden is slecht voor je darmen.

  19. Ergens las ik:

    “Een scheet is niets meer dan een verdwaalde hoest”.

    Groetjes, Mario

  20. Er zit een kern van waarheid in

  21. Als je soms flink bezig bent geweest, dan ga je je ontspannen en kan er wel eens wat ontsnappen.

  22. @Boilingpoints: Het kΓ‘n zomaar twee dagen duren, maar ooit lees ik het dus wel SMEERPIJP! :-p

  23. Nu heb ik een bloedhekel aan scheten en boeren laten dus je bent met dit logje duidelijk bij het verkeerde adres! πŸ™‚

  24. Ach het is de natuur;)

Geef een reactie

