Stomme Vraag.

olifantenvraag.JPG

18 Reacties op “Stomme Vraag.

  1. whahhaahahaahahhaha dies geweldig!!!!

    groetjes!!!! 😀

  2. Toch wil ik het antwoord wel eens weten!

    hmm, misschien schrokken die apen daar zo van.

  3. Wel toevallig, dat ze dezelfde taal spreken. Maar toch leuk, hoor.

  4. Die is mooi ja!
    Het zit soms raar in elkaar in de dierenwereld.

  5. ik kon hem al, maar hij blijft wel leuk 😉

  6. Goedemorgen Chantal 😀 een mop op de vrijdagmorgen gaat er altijd in

  7. Het zal een mooi stel zijn.

  8. Hahahaha!!! Die is leuk!
    OT: ik moest wel lachen om je reactie op mn foto’s. “op zeker” is volgens mij echt een uitdrukking uit de buurt van Den Haag, klopt dat?
    Fijn weekend!

  9. Sluit lekker aan op die kamelen foto bij mij, hahhahah 🙂

  10. Whahahahahaha hij is super! (ik denk dat ik liever twee borsten op mijn rug zou hebben dan een lul op mijn voorhoofd! 😉

  11. Whahahahaha.

    Alvast een prettig weekend! Liefs, ~B~

  12. Zo die zit hahahaha goeie!
    Liefs van Roos.

  13. Hij is lachen!! 🙂 @Belinda Het ligt er aan of je een vrouw of een man bent…..

Geef een reactie

