Stout Boek ?

he.jpgIk ben aan het lezen. De Gelukkige Huisvrouw van Heleen van Rooyen. Ik ben begonnen bij het laatste boek “De ontsnapping” .Ik sta bekent om het feit dat ik dingen niet in goede volgorde doe. Toen “Godin van de Jacht”, en nu dit boek ik ben benieuwd heb jij hem al gelezen? En hoe stout ben jij?

15 Reacties op “Stout Boek ?

  1. Ik heb een tijdje terug De Gelukkig Huisvrouw gekocht. Die heb ik nog niet gelezen. Het schijnt het beste boek te zijn van Heleen. Ik ben nooit stout. 😉

  2. Sjésus… Heleen van Rooyen… Is dat niet dat feministische, geyle schrijfstertje met een polygame inslag?

  3. HI HI Madbello leest geen boeken wat al niet op het al staat. maar is deze dame niet deze :
    http://www.madbello.net/HeleenvanRoyen.htm
    😉

  4. Heleen van Rooyen is wel een ‘geil wijf’ vind ik…
    Ik heb nog nooit een boek van haar gelezen overigens.
    Haar man vind ik een ei eerste klas, dus ik kan me voorstellen dat ze stout is zo af en toe…
    Ik heb de test niet gedaan…kweet de uitslag zo al wel…;)

    Fijn weekend!

  5. Lezen doe je nooit in de verkeerde volgorde. Je kunt trouwens ook wel het luisterboek kopen van De Ontsnapping en dan tegelijk Stout zijn. Goed voorstel?

  6. Nee, ik heb nog geen boeken van haar gelezen en stout ben ik al even min, althans niet echt geloof ik.

    Geniet van het weekend! Liefs, ~~B~~

  7. Ik lees nooit boeken 😉

  8. Ik ben een behoorlijke stouterd hahaha.
    Boek nog nooit gelezen,geen 1 van haar
    trouwens zij kan me nou niet echt boeien.
    Fijn weekend en groetjes van Roos.

  9. ik heb iets tegen haar!!

    Fijn Weekend Chantal, je moet ff tegen Madbello zeggen dat zijn foutmelding op die van mijn lijkt met zijn berichten!!

  10. Heleen doet het met een poedel. Gelukkig wil onze Ome Ballin dat binnenkort verbieden. Overgewaardeerde mediageile attentionwhore.

  11. Ik ben ernstig stout maar heb ook een bloedhekel aan die Heleen dus ik doe lekker stout en ga niet mee in de stout-hype!

  12. Madbello heeft een punt(of eigenlijk 2 😉 )
    Ik lees ok vrijwel geen boeken, ik game en surf 🙂

  13. Ik lees veel maar geen heleen… en ben wel behoorlijk stout 😉

    fijn weekend!!

  14. Ik lees geen boeken, en ben niet stout.

  15. Ik vind haar nu niet een van de betere schrijvers in dit land.

Geef een reactie

