Pik-staanderig-weer.

kno.jpgHet zonnetje begint te schijnen ,en de blaadjes komen weer aan de bomen en de knoppen komen weer omhoog . Het word lente en dat is goed te merken. Het is weer pik-staanderig-weer. De mannen beginnen weer te flirten , wij als kapsters kunnen het goed merken. De hormonen worden weer wakker na hun winter-slaap. Niet waar heren ?

14 Reacties op “Pik-staanderig-weer.

  1. Eum?? Ik denk het wel…

    Geniet van het zonnetje vandaag! Greetz! ~B~

  2. Zijn er ook die uit hun winterslaap komen 😀

  3. die van mij ligt nu voor pampus op de bank en heeft zeker geen lente gevoel maar hoofdpijn….

    fijne dag

  4. Onzin, dat heeft niks met het weer te maken.

  5. Niks van gemerkt hoor van de winter 😉

  6. Lopen ze dan te flirten met jullie ofzo? Of hoe merken jullie dat?
    Ik moet zeggen dat ik ook wel weer vrolijk word hoor….

  7. Kun je zien wat er zich afspeelt onder de kapmantel, Chantal?

  8. ps. de blog van je mannie doet het niet. Tenminste, ik kan geen reactie plaatsen ……

  9. Ja dames en heren , de mannen lopen weer te flirten met ons.

    Groetjes Chantal.

  10. Ja je maakt wat mee als kapster zijnde. Vertellen ze dat nou ook in geuren en kleuren want ook de Mannen kunnen ouwehoeren hoor hahaha.
    Groetjes van Roos.

  11. Ik ben altijd geyl. Heeft nix met de vier seizoenen te maken… 😉

  12. Zeker weten chantal ik was even vergeten hoe goed je je in het voorjaar en zomer kan voelen het borrelt en kookt rrrrrrr…….

Geef een reactie

