Ik ben blog of the Minute

untitled-1-copy1.jpg 

Ik opende word press en dit is wat ik zag

  
Blog of the Minute:  

Pik-staanderig-weer.

[image]Het zonnetje begint te schijnen ,en de blaadjes komen weer aan de bomen en de knoppen komen weer omhoog . Het word lente en dat is goed te merken. Het is weer pik-staanderig-weer. De mannen beginnen weer te flirten , […]

Ik ben trots.

Groetjes Chantal.

10 Reacties op “Ik ben blog of the Minute

  1. whahaaah en een echte eye cather!! dat valt wel op zo`n bericht!! je mag trots zijn hoor 😉

    groetjes!!

  2. Mss een domme vraag hoor, maar wat houdt dat in?

  3. @mignon:dan sta je bij wordpress op hun site.

    Groetjes Chantal.

  4. Hahahaha Pik Staanderig Weer (die ga ik onthouden!) 😉

  5. Ik ben ook altijd blij als ik zoiets zie. Hoewel het bij mij nog niet veel gebeurt is (of zelfs nog niet, ik weet het niet meer) 😀

  6. Hoe kan het ook anders met Pikstaanderig weer geweldig toch!

  7. Dat is leuk wist het niet eens, Weer Feest 😀

Geef een reactie

