Vrouwelijk…….

  1. plaatjeshpragt.jpgZe waren allemaal dikker geworden.
  2. Ze hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.
  3. Ze konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.
  4. Ze konden in de verste verte niet meer logisch denken.
  5. Ze konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.
  6. Elke man dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
  7. Ze hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks.
  8. Hun emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar.
  9. Ze liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.
  10. Ze moesten om het kwartier naar het toilet, en vaak allen tegelijk.

images-bi.jpgWaar hebben we het over ? Nee mannen niet over vrouwen ,maar over bier drinkende mannen. De oorzaak is veel vrouwelijk hormonen in het bier. Dus heren proost!!!

19 Reacties op “Vrouwelijk…….

  1. Van dat bier krijg je weer borsten en dat vinden mannen heerlijk want dan kunnen ze de hele dag aan hun eigen borsten zitten! πŸ˜‰

  2. Ik begon te twijfelen indd bij om het kwartier naar de wc! toen dacht ik wacht is effekes hahaha.
    Groetjes van Roos.

  3. Hehe gelukkig drink ik dat spul niet πŸ˜‰

  4. Oh vandaar, ik drink nauwelijks bier. πŸ˜‰

  5. Hmm lekker een biertje met dit weer gaat er wel in en ik mag het dus drinken, omdat ik er toch niet anders van word! πŸ™‚

  6. Heerlijk, een biertje. Een witte….

  7. Als ik dit lees ben ik tevreden dat ik geen bier drink.

    Groetjes, Mario

  8. Ik lust geen bier, wel cola.
    Dat schijnt ook niet goed te zijn, maar tot op heden ben ik nooit ziek.

  9. Ik drink meestal cola en af en toe korte drank zoals wodka of whisky (heel af en toe)

    Vind het wel een prachtige opsomming! πŸ™‚

  10. Dus bier is eigenlijk voor de vrouwen en niet voor de mannen!! maar bah ik lust het helemaal niet

  11. O, is dat het πŸ˜€

  12. Vrouwlijke hormonen in bier? Lekker, dan weet ik waar die kater vandaan komt…Dan maar aan de wodka πŸ™‚

  13. Als er echt vrouwelijke hormonen in het gerstenat zaten, liep ik waarschijnlijk de godgansche dag in een minirokje en had ik maandelijks last van bloedingen. Nee, ik denk een broodje aap verhaal..*zwaait olijk met zijn handtasje*

  14. Zie je nou wel…wij krijgen de schuld van fout of slecht parkeren en over rijden zeg ik al helemaal niks maar ondertussen zijn het de Kerels…he he eindelijk het bewijs geleverd!

  15. Mannen krijgen nu misschien wΓ©l het idee, dat de gemiddelde vrouw zΓ³ inelkaar zit?
    Hahah Proost!

  16. Dat had je wel eerder mogen zeggen.

  17. Vandaar dat mn vriend me beter begrijpt, morgen maar weer een kratje halen!!! ;-D

Geef een reactie

