Mijn dank is groot.

pyhclca2b908lcal81auscaibccitcaeyo6wecacbauq0cayrxjz3cazgin0ecaetu9ejca7wrnk3cawc7m0mcaosqvhjcaogr7drcacz6divcar7cpr5cavrbvcscay8vuphcaznhgetcareszqzca2prit0.jpgToen God de wereld geschapen had bezocht hij adam en eva nog eens in het paradijs. Ik heb nog twee leuke eigenschappen over zei hij, het eerste is het vermogen om staande te plassen. Nieuwsgierig lees verder…….

Dat wil ik riep de man onmiddellijk waarna hij enthousiast wegrende om een boom te zoeken. Hier is het tweede zei God met een knipoog tegen de vrouw, hier heb jij het vermogen van het meervoudige orgasme.

 Mijn dank is groot.

Gepikt van Heinpragt.com

17 Reacties op “Mijn dank is groot.

  1. toch is het bij mannen lekkerder.

  2. Mijn dank is ook zeer groot!
    Groetjes van Roos.

  3. Tja die God was/is geen dombo (en wij vrouwen ook niet!) 😉

  4. En dan gaat ze een appel eten haha

  5. LOL amen!!

    Wat leuk dat jij een Italiaanse man hebt!Mijn amibities om Italiaans te leren zijn niet heel diep op het niveau van ‘perfecto’, maar vooral mijzelf te kunnen uitleggen in zakelijke dingen (en iets kunnen opvangen van wat zij onderling bespreken;) )
    Als ik straks echt iets weet, kunnen we misschien mailen in het italiaans? 😉

  6. LOL – ikken trouwens die site van Hein ook.

  7. Gelukkig heeft god zich niet vergist want anders hadden de mannen nu meevoudig kunnen plassen en kregen de vrouwen een staand orgasme! 🙂

  8. Zo had het moeten zijn toch?
    Alhoewel ik soms best jaloers ben op mannen dat ze even snel een boom kunnen opzoeken!

    Groetjesss, Chick!

  9. Maar ja, niet iedere vrouw kan een meervoudig orgasme krijgen, terwijl iedere man staande kan plassen 🙂

  10. @madbello ik dat je wat beter je best moet doen 😉

  11. yesss mijn dank is groot dat ik een vrouw ben want wij kunnen beide tegenwoordig…het plastuitje 😉 hahahah
    Maak er een leuke avond van Chantal
    Groetjes, Corina

  12. Zullen we ruilen, Chantal?

  13. EN…we hebben het vermogen om te kunnen faken dat we een orgasme hebben hihi…thank u lord!

  14. En fake je dan ook meervoudig?
    Toch zonde.

  15. Nu weet ik waarom ik niet van God hou!!!!

    Groetjes, Mario

  16. iedere man kan dan wel staande plassen, nu nog leren mikken!

Geef een reactie

