Belangrijk nieuws!!!!

t3r4tcalanyy4cafkzvd5ca9a6mm0cahobypmcaixpoo1cac0r50icaydwcficaaed36zcafgdsffcadiq0noca35fwypca4re5lgca21283bcakocdxrcagu7coqcaiuyu32cavhm0wfca17mucrcax3gbt8.jpgIs je kind alleen boodschappen doen ofย  net 16 en gaat voor de eerste keer stappen of vertrouw je het overwerken van je vent niet. Hier een geruststelling . Er is alleen een ding heel belangrijk ze moeten overal hun mobiel meenemen , maar wie gaat nog zonder de deur uit? Sla deze website op in je favorieten en je weet altijd waar ze uithangen . Handig hรฉ die techniek van tegenwoordig .

14 Reacties op “Belangrijk nieuws!!!!

  1. big brother is wachting you, en alle vertrouwen is weg.

  2. dat moet is is testen ha ha ๐Ÿ˜€

  3. Had ik al eens gezien, erg leuk! ๐Ÿ™‚

  4. Wel geinig Ik snap trouwens toch niet hoe ze mij telkens weten te vinden.

  5. Jammer dat het niet echt werkt ๐Ÿ˜‰

    Vrolijk Pasen!!

  6. Ach…kweet niet hoor…
    Gewoon maar vertrouwen hebben lijkt me veel positiever ๐Ÿ˜‰

    Fijne Paasdagen Chantal ๐Ÿ™‚

  7. Hehe wat deed jij op de wallen gister ? ๐Ÿ˜€

  8. Toch komt zoiets binnenkort…

  9. @Pascal zo iets is er al, alleen mogen wij daar nog geen gebruik van maken.

  10. hahaha hij is goed Chantal, ik deed het met de telefoon die hier in de la ligt, hahaha
    Prachtig weer meis geniet ervan en fijne paasdagen
    Groetjes Corina:-)

  11. Nou bedankt voor de tip ik laat hem dus voortaan thuis hahahahaha….. (geintje..)

  12. En nu hopen dat ik niet gespamt wordt op m’n mobiele nummer :-X

  13. Ik lag in een kriek. Ik heb het geprobeerd met mijn mobieltje. Ik zie er trouwens opeens goed uit ๐Ÿ˜‰
    Sonja

  14. my God, i thought you were going to chip in with some decisive insght at the end there, not leave it with โ€˜we leave it to you to decideโ€™.

    rH3uYcBX

Geef een reactie

