Ballonmeisje.

Gepikt vanΒ  DO YOU KNOW FLOW

19 Reacties op “Ballonmeisje.

  1. Nou daar zeg je wat maar die broeken van tegenwoordig…. pfff veel te laag en het kan dan ook niet anders dat je en last krijg van die vervelende rondingen boven de rand en anders wel het fenomeen van een string erboven uit met bukken.

    kortom adem inhouden en rechtovereind blijven staan..

    fijne avond

  2. Voor je het weet heb je een fistel in plaats van een ballon πŸ˜€

  3. Jij houdt niet van dikke meisjes? πŸ˜‰

  4. Leuk bedacht dit.. en ja ik zie ze ook regelmatig in de trein.. die broeken met dan van die rondingen er over heen. mooi is wel anders.(andere broek aan is ook een oplossing)

  5. Weet je wat ik pas erg vind………..ik begin ook een buikje te krijgen 😦

  6. oke maar tegen die tijd krijg je mij de lucht niet meer in! πŸ™‚

  7. Zijn van die onzinnige broeken toch;)

  8. Ik mis Flo erg, ze stond altijd in NRC Next, nu niet meer…. jammer hoor.

  9. Ik zou in iedergeval voor een ander vriendje gaan en een Bjorn Borg boxer onder de broek en je bent nog hip ook! (een andere broek of afvallen is misschien ook een optie…) πŸ˜‰

  10. Oppompen met complimentjes? Ik dacht eerder met red-bull πŸ™‚

  11. Je kunt in ieder geval niet zeggen, dat je te weinig krijgt voor je geld.

  12. Ik voel met je mee Chantal!

  13. Hihihihi! Ik vind het heel grappig! Ik vind het zelf zwaar irritant dat je string er altijd bovenuit komt. Iew! Vooral op de fiets!

  14. hahahah, en als je nu geen bollingen hebt om boven je broek uit te laten komen?
    Maak er een leuke dag van Chantal πŸ™‚

  15. Met genoeg complimentjes voelt iedere vrouw zich de mooiste van de wereld toch?

    Groetjess, Chick!

  16. Kun je er ook in prikken? πŸ˜‰
    Fijn weekend!

  17. fijn weekend Chantal, ik hoop niet dat je mannetje je heeft aangestoken

    liefs

  18. Gelukkig schijnt de broek weer wat hoger te worden…ik heb ze nog niet gezien…maar het schijnt… πŸ™‚

Geef een reactie

