Sterkere geslacht ?

b.jpgIk weet het heeft even geduurd , door alle zieke mannen in mijn gezin de een naar de ander was vrienden met de wc pot en gehecht aan het kleinste kamertje van het huis . Door werk en weinig inspiratie en een heerlijk zonnetje kwam het er gewoon niet van. Ondanks dat alle bacillen mij nog niet getroffen hebben . Zijn wij vrouwen dan toch het sterkere geslacht ?  Ik weet het niet .  We nemen steeds meer de slechte gewoontes over van onze mannen en raken steeds meer geëmancipeerd en trouwens moeders  kunnen toch niet ziek zijn .  

20 Reacties op “Sterkere geslacht ?

  1. Vrouwen MOGEN niet ziek zijn, dan loopt nl. alles in de soep.

  2. Tjah ook vrouwen worden ziek hoor, je heb gewoon mazzel 😉

  3. Vrouwen horen zieke mannen te verzorgen…

  4. Het pdf-artikel onder sterkere sluit af met de ware reden: while men die from their diseases, women live with them. Das duidelijk lijkt me!! 😉

    Geniet van je zonnige zondag!

  5. Oh jawel! Moeders kunnen wél ziek zijn! Zeker weten! Begin zelf na een week eindelijk weer een beetje tot de levenden te behoren. Damn, zelfs dood leek in mijn beleving niet eens meer erger 😦

  6. Ik ben nooit ziek.
    gelukkig.

    Zieken, allemaal beterschap!

  7. Vrouwen hebben toch heel vaak hoofdpijn 😉

  8. Als je niet bent wordt je er wel ziek van zou ik denken 😀

  9. Dus vrouwen worden gemiddeld wel ouder dan mannen maar moeten dat wel doen met bv diabetis of reuma ed, mannen leven korter omdat ze meer roken en drinken….

    biertje mannen???

  10. Mannen zijn slechts moe en ambetant als ze ziék zijn.

  11. Tja, moeders zijn nooit ziek, vrouwen in mijn ogen maar al te vaak (naar het geklaag te horen).

    Het weekend is dan wel bijna om, maar morgen nog een heerlijke warme dag!Zonnige groetjes van Miss ~B~

  12. @mikebolo:wat zijn we weer ouderwets.
    @tassie: sterkte en als wij moeders ziek zijn dan zijn we ook niet een beetje ziek.
    @nickn: verkeerde vrouw getroffen?

    En voor de rest hoop ik dat iedereen genoten hebt van deze prachtige dag.

    Groetjes Chantal.

  13. Tuurlijk mogen moeders ook ziek zijn. Bij ons althans wel. Ons personeel draait gewoon door.

  14. Maar als wij Vrouwen dan ziek zijn willen wij ook verzorgd worden…
    Klopt trouwens Chantal wat je zegt:als wij dan ziek zijn,dan zijn we het ook echt!

    Liefs van Roos en geniet vandaag nog,morgen is het weer over.

  15. Ik schat : Ik heb respect en vooral voor je tomeloze energie en positiviteit daar kan ik een puntje aan zuigen 😉

  16. Jullie zijn sterker ja! waarschijnlijk dan! misschien…

  17. Moeders mogen niet ziek zijn, daarvoor stellen wij mannen ons wel extra aan 🙂

  18. Hihi! Ik weet niet wat ik grappiger vind, het blog of de reacties. Vrouwen hebben heel vaak hoofdpijn… 😉

  19. Een vrouw met beperkingen is net zoiets als groen gras en een ronde cirkel.

  20. Dat kan natuurlijk geen toeval zijn! Hahaha.

Geef een reactie

