De ideale Vrouw.

thumb81.jpgHeren deze is voor jullie. Ben je het gemopper van je vrouw zat . Heeft ze altijd hoofdpijn ? Is het huis een bende en staan je pantoffels niet klaar als je thuis komt ? Hier de oplossing . Kies er een uit de catalogus . Blond , donker het maakt niet uit ze hebben alles. Wil je er een of misschien wel twee of zelfs acht het maakt niet uit alles is mogelijk . Ben je er op uit ge….. dan stuur je ze gewoon terug in de originele verpakking frankeren is niet nodig ! En je zoekt een nieuwe uit . Ze zijn ook onbeperkt houdbaar. Nou heren is dit geen feestje ??? Dus vanaf nu geen gezeik meer.

15 Reacties op “De ideale Vrouw.

  1. Geniale campagne! Tis dat ik al een belgisch schone heb anders dan had ik… πŸ˜‰

  2. als manlief hier al zou zeiken over pantoffels die niet klaar staan… dan kreeg hij toch echt de wind van voren…

  3. Je moet die mannen niet wijzer maken dan dat ze zijn! πŸ˜‰

    Trouwens… heb je ook zoiets voor vrouwen? Bijvoorbeeld een man die de hele dag opgerot is en aan het eind van de dag een flinke buidel geld mee naar huis neemt, want dan overweeg ik toch voor die 350 euri iets in te ruilen. πŸ˜‰

  4. Onbeperkt houdbaar? Als ze dan maar niet gaan stinken, whahahahah….Zolang ze maar kan stofzuigen πŸ˜‰

  5. Die van mijn heeft helaas nooit hoofdpijn.

  6. whahahhaahaha die advertentie op die site is wel heel erg grappig!!! hoe kom je erop om zoiets te beginnen

    fijne avond

  7. En daar mag ik echt alles mee doen voor 350 euro? Niet te geloven, zeg. Maar ik vraag mij af of het inclusief of exclusief soa is.

  8. Mag ik echt een bestellen? ;p
    Heel gek dit, ik zal het aan mijn vrouw voorstellen πŸ™‚

  9. Hebben ze ook cadeaubonnen?
    πŸ˜‰

  10. Zal het eens voorstellen aan mijn vriendin, het is binnenkort mijn verjaardag!! Je weet nooit!!

    Groetjes, Mario

  11. Zou je ze ook in bad kunnen verzuipen ? πŸ˜‰

  12. Tijdje terug op radio fresh fm gehoord … je kan zelfs omruilen als het niet bevalt!!!

Geef een reactie

