Typisch…….

Is dit herkenbaar ?

15 Reacties op “Typisch…….

  1. Euhmmm nou bier is lekker maar mijn meisje lekkerder 🙂

  2. HI HI, herken jij dat ? Chantal.

  3. Vind ik ook en het is mijn merk niet 😉

  4. Geweldig. Als het nu nog van echt bier was, dan was de spot helemaal geslaagd 😉 .

  5. Vrouwen van Nederland… Ik drink geen bier. 🙂

  6. binnenkort voor de helft van de prijs 😀

  7. Hahahahaha heel herkenbaar 😉

  8. hahahahaha hij is inderdaad heel herkenbaar..

  9. whahahahahahha geweldig!!!!!

  10. Niet herkenbaar gelukkig hahahaha … maar dan gaat het natuurlijk om het echte bier en das GROLSCH *oeps*

  11. Is leuke reclame, maar totaal niet herkenbaar hoor, ik ben heel romantisch, spring nooit in bad en peuter nooit in mijn neus, whahah 🙂

  12. Herkenbaar?? Hoezo herkenbaar… ik zie hier niets raars of absurds in.
    Normal, everyday behaviour toch…. ik begrijp die reclamemakers niet hoor

  13. Moest mijn vriendin op Amstel trekken dan zou het een ramp zijn. Je kan Amstel toch moeilijk BIER noemen hé!!!

    Groetjes, Mario

Geef een reactie

