You Learn From the Best.

photo5.jpgVoor bijna alles in je leven moet je naar school . Er is altijd wel ergens een cursus van . Voor je carrière  of voor je privé leven . Mischien voor de dingen waar je onzeker van word. Maar alles is te leren . Je kan je er zelfs terecht voor ontknaping . En je krijgt les van echte professionals . You learn from the best . Zou je deze cursus kunnen declareren bij je baas ? Want ik als kapster kan deze prijzen niet betalen.

13 Reacties op “You Learn From the Best.

  1. je moet eerst een goede baan hebben om geld te verdienen, en dan kan je pas zoiets betalen.

  2. Verdikkeme… ik ben geen knaap meer. 😦

  3. 850 euri all in? 🙂
    Hoeveel maagden zijn er nog op de leeftijd van 35? Veel meer dan verwacht blijkbaar en het zou zonde zijn om als maagd dood te gaan natuurlijk…Maar ik vraag me wel af hoe je zo lang maagd kan blijven? In een bunker opsluiten ofzo? damn!

  4. Als je nog modellen zoekt, Chantal… Ik ben ook al model geweest bij de kappersschool, dus als model ben ik geschikt.

  5. Ha ha voor dat geld zit ik in Thailand 😀

  6. @ Patrick : en voor dat geld heb je ook een geslachtziekte voor niets er bij 🙂

  7. Leuk conceptje hebben ze daar te pakken!

    En zelfs als je allang ontknaapt bent mag je nog gebruik maken van deze leraressen want er valt nog heel wat te leren voor de mannen! 😉
    (ben bang dat de baas deze persoonlijke ontwikkeling niet gaat betalen maar voor het goede doel zouden de vrouwen die 850 euri voor de mannen kunnen betalen?) 😉

  8. al doende leert men toch?? komt vanzelf dan wel vind ik whahaahaha maarre zijn de hoeren dan niet een stuk goedkoper??

  9. Zoë Vialet, die een studie sociologie aan de Erasmus Universiteit voltooide.
    Welke graad heeft ze nu? 🙂 Het is wel een leuke publiciteit stunt.

  10. Zow! hahahaha..
    En dit is serieus ook?
    Djeeee….! 😮

  11. Tja, zo’n baas schudt dat ook niet zo uit zijn zak!
    Inderdaad jammer. Je moet er tegenwoordig al een persoonlijke lening voor afsluiten!

  12. Mijn ontmaagding kostte me een cola en een kauwgum.
    En vergeet ik ook nooit meer.

Geef een reactie

